יום שבת, 23 במרץ 2024

הלם! סתיו קצין חושפת סודות מחדר המיטות: " לא עשיתי ס*קס חמש שנים!"

סתיו קצין מהאח הגדול החליטה לחשוף את עצמה
בצורה שעד כה נמנעה, אפילו באח הגדול היא
לא דיברה בפתיחות כזאת, במהלך ראיון מורחב
של מעריב רכילות, סתיו קצין התראיינה על נושא
שבדרך כלל מעדיפים לא לשאול!




נראה שסתיו קצין החליטה לשתף בכל הסודות שלה מחייה 
האישיים, כולל מה שקורה אצלה בחדר המיטות.
בראיון למעריב היא נשאלה: מה עם אהבה? סתיו ענתה:
"אני רווקה כבר חמש שנים וחודשיים. חמש שנים שלא היה כלום."
היא נשאלה חמש שנים כן פעילה מי*נית, 
אבל לא מאוהבת? סתיו ענתה: "גם לא".

סתיו החליטה לחשוף הכל: "לא נפתח את זה עכשיו, זה לא מתאים. 
חמש שנים לא הייתה לי זוגיות ולא התאהבתי באף אחד. הבעיה 
היא בי, כי ברגע שהגרוש שלי עזב אותי עם שני ילדים, 
אחת בבטן וילד בן שנתיים וחצי וחובות של מעל חצי 
מיליון שקל, זה חישל אותי להיות יותר זהירה מול גברים".
כאשר נשאלה אם מרוב שהיא נזהרת היא עלולה להישאר
לבדה? סתיו ענתה: "לא רוצה להישאר לבד. יש לי המון מחזרים 
אבל בפרק ב' לא מתפשרים ויש לי רשימת מכולת 
שאם אחד ילך, אני לא שם."
סתיו מחליטה לחשוף את כל הסודות שהסתירה
מחדר המיטות שלה!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הדיירים בלחץ! דרמה גדולה בהדחה באח הגדול! זה המודח הערב!

הדיירים מעבירים את השבת מצד אחד בשיחות ליד הבריכה ונהנים מהשמש אבל הבית כולו בלחץ לקראת משדר ההדחה הערב, לדיירים אין מושג מה עומד לקרות הערב...