יום שבת, 30 במרץ 2024

הלם! כוכב ריאליטי חשוד באונ*ס: "הוא כלא אותי בבית הוריו ואנס אותי!" במי מדובר?!

כוכב הריאליטי שרבים מכירים אותו , מצב
את עצמו בסיטואציה שלא ציפה ,בית משפט השלום
האריך ביממה האחרונה את מעצרו בארבעה ימים.
פרטי הפרשה הקשה נחשפו וגרמו לסערה גדולה
ברחבי הרשת! 




כוכב הריאליטי שנעצר בחשד לאונ*ס יושב כרגע
במעצר,אחרי שבית המשפט החליט להאריך את
מעצרו בנימוק שיש בשלב זה ראיות לכאורה
הקושרות אותו לחשדות נגדו.
לפי הדיווח הוא חשוד באונ*ס של אישה בבית הוריו,
כליאתה ותקיפתה באמצעות סכין ואגרופים.

המתלוננת שיתפה את חוקרי תחנת משטרת זכרון יעקב
החוקרים את הפרשה: "הוא כלא אותי בחדר בבית של ההורים שלו.
הוא א*נס אותי בכוח. איים עליי בס*כין שאם אברח הוא ידקור אותי."
היא טענה: "הוא יודע את האמת והוא משקר. אין לי שום סיבה לשקר.
אם הוא לא אנ*ס אותי אז למה הוא פצע אותי בסכ*ין? למה הוא נעל את דלת
החדר ולא נתן לי לצאת? הוא מנע ממני כל גישה לטלפון שלי
כדי לא אוכל להזעיק עזרה".
כוכב הריאליטימסר כמה גרסאות בנוגע לחשדות נגדו, תוך התעקשות 
שלא מדובר באונס אלא בעלילה שכל מטרתה להרוס את חייו.
לפי הטענה הוא הודה שהוא מכיר את המתלוננת ושהיא בכלל יזמה את
קיום יחסי המ*ין ביניהם. "נכון שאני מכיר אותה אבל או*נס לא היה".
עוד מתברר מהחקירה כי המתלוננת הייתה במשך יומיים בבית הוריו של
כוכב הריאליטי, התקשרה לבעלה וזה הגיע לביתו של כוכב הריאליטי
ולקח אותה לבית החולים.
מי אותו כוכב ריאליטי?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...