יום שלישי, 19 במרץ 2024

אייל גולן בהישג היסטורי! 4 הופעות סולד אאוט! וחטף ברשת: "מקומם! גורם לבחילות!" איך הגיב?!

אייל גולן יכול לסמן לעצמו וי נוסף בקריירה המוזיקלית
והמפוארת, אייל מכר 120 אלף כרטיסים ל 4 הופעות
שיערכו במהלך חודש יוני באיצטדיון בלומפילד!
ההתרגשות גדולה במיוחד אצל אייל וההפקה שלא יכולים
כבר לחכות למופע הגדול!



 

אייל גולן קיבל אלפי הודיות תמיכה של מעריצים וחברים
שלא יכולים לחכות לרגע שאייל יעלה להופיע, אף אחד
לא ציפה להיסטוריה שעשה אייל גולן, אלא שלא כולם התחברו
להישג מי שיצאה ראשונה נגד אייל גולן היא "הפשוטע"
והתגובות שהגיעו בעקבותן.

בין היתר נכתב בעמוד של "הפשוטע": "בין כל הדיווחים על ׳ארבעת 
הסולד אאוטים׳, חשוב לי לכתוב לט' ונ', אני מקווה שאתן בטוב, 
שאתן לא מרגישות ששכחו אתכן ושליבכן לא נחמץ. "
עוד נכתב: "אני תמיד אאמין לכן,  אף סוללת עורכי דין משומנת 
לא תשכנע אותי שנערות בנות 15,16 מבתים הרוסים ביקשו 
שגברים בני 40,50 ועבירו אותן מיד ליד. מקווה שיום אחד תקבלו הכרה".
כוכבי התעשייה הגיבו לפוסט,פאולה רוזנברג כתבה: "כל מילה",
רומי גיאור בחרה באייקון של קליעה למטר.
השחקנית שני קליין כתבה: "הגיע הזמן לצאת מהארון. הסיפור הזה הוא 
אחת הבחילות הכי קשות שלי. מספיק לקרוא תמלילי חקירה 
בגוגל בשביל להבין מה קרה שם. "
ואיך הגיב אייל גולן לטענות נגדו?!
.:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הדיירים בלחץ! דרמה גדולה בהדחה באח הגדול! זה המודח הערב!

הדיירים מעבירים את השבת מצד אחד בשיחות ליד הבריכה ונהנים מהשמש אבל הבית כולו בלחץ לקראת משדר ההדחה הערב, לדיירים אין מושג מה עומד לקרות הערב...