יום חמישי, 28 במרץ 2024

הלם! רוסלנה רודינה חושפת טראומת שעברה בילדות: "בגיל 12 חוויתי את כל זה,זרק אותי אחורה!"

רוסלנה רודינה משתפת המון מחייה ברשתות החברתיות,
אם בדרך כלל מפורסמים רבים מעדיפים לשתף בדברים
הטובים שעוברים עליהם, רוסלנה שיתפה לא פעם גם
בקשיים שהיא עוברת בחייה, בשעות האחרונות החליטה
לשתף בשיחה שהייתה לה עם יאן בנה!




רוסלנה שיתפה בסטורי וסיפרה על שאלה בנושא סמ*ים
שנשאלה על ידי בנה, יאן בן ה-9.
רודינה הופתעה מהשאלה של יאן ומתברר שאותה שיחה החזירה את
רוסלנה שהייתה נערה.
היא החליטה לשתף: "לפני שבועיים הייתה ליאנצ'וק שיחה עם המורים
על כל הזמרים בחו"ל שילדים אוהבים ומעריצים,"
 

היא המשיכה: "ואיכשהו הם הגיעו לנושא של סמי*ם, שיש כמה ראפרים
שמשתמשים ואז יאן בא ושאל אותי, 'אמא, מה זה סמי*ם?'.
היא המשיכה לתאר: "הסברתי לו שמדובר בדברים מסוכנים ושזה יכול
לגרום למוות," רוסלנה הוסיפה: "ואז מצאתי את עצמי בשיחה עם ילד בן
9 על סמי*ם, וזה פשוט זרק אותי אחורה לגיל 12 שלי, שאני חוויתי את
כל הנושא הזה, את כל הסביבה של אחי שבעצם כולם היו משתמשים,
ואנשים שהכרתי בעצם לא בחיים יותר היום".
רוסלנה מחליטה בהמשך לחשוף את עברה מידע שלא חשפה
על עצמה בעבר ומחליטה לשתף לראשונה
מה עברה שהייתה נערה והטראומה הקשה!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...