יום ראשון, 25 בפברואר 2024

דניאל גרינברג חוטפת: "יש לך את כל הכסף שבעולם י'בת אל*ף תלבישי את הילדים יפה!" ככה היא ואחותה הגיבו!

סערה ענקית בשעות האחרונות ברשתות החברתיות,
אחרי שדניאל גרינברג שיתפה צילומים מסך שנשלחו לה,
כאשר אחת העוקבות שלה יצאה נגד דניאל מה שגרם
לדניאל ואחותה להגיב בחריפות, מה שגרם לסערת ענק!
הדרמה מהשעות האחרונות!





דניאל גרינברג בת זוגתו של אייל גולן ואם ילדיהם, 
נמצאת כבר המון שנים בתעשייה וחטפה בעבר תגובות
לא פשוטות, נראה שהפעם זה השיא.
בסטורי שהעלתה אחת העוקבות שלה בסטורי לחברים קרובים,
שיתפה בתמונה של הילדים של דניאל גרינברג.

כאשר היא כותבת: "אני לא יכולה להפסיק להתעצבן. יש לך 
את כל הכסף שבעולם י'בת אל*ף תלבישי את הילדים שלך יפה! 
ועוד היא פתחה חנות בגדים לילדים כאילו מי יקנה אצלך יש 
לך לבוש וסטייל של ג'וחה!!!".
הסטורי אמנם לא הגיע לתפוצה רחבה אבל הגיע לדניאל גרינברג
מה שגרם לסערה ענקית ולתגובה שלה: "מאחלת לה בריאות 
איתנה ואור גדול. כפרה על הילדים שלי שיהיו לי בריאים, ממש לא 

מעניין אותי מה הם לובשים או בוחרים ללבוש כשאנחנו יוצאים 
לחוות סוסים או לגן. הם ילדים, לא בובות על חוטים וגם להם
יש רצונות ובחירות שאני כאמא דואגת להיות קשובה להן".
אמנם התגובה שפרסמה דניאל הייתה יחסית מאופקת אבל מתברר
שמאחורי הקלעים היה סוער במיוחד
כאשר דניאל וגם אחותה שלחו לאותה עוקבת לטענתה 
תגובות קשות במיוחד! גרמו לסערת ענק!
ככה הגיבו דניאל גרינברג ואחותה!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...