יום ראשון, 18 בפברואר 2024

מאי שכטר מחתונמי משתפת באומץ: "לא מרגישה קשורה לתינוק,בוכה בלי סוף!" איך משה הגיב?

מאי שכטר כוכבת חתונה ממבט ראשון,
ילדה לפני שלושה שבועות את בנה הבכור
עדי וההתרגשות הייתה גדולה במיוחד!
מאי החליטה לשתף באומץ את מה שהיא 
עוברת מאז הלידה!




כמעט חודש חלף לו מאז שכוכבי חתונה ממבט ראשון 
מאי שכטר ומשה יחזקאל הביאו לעולם את בנם הבכור, עדי.
בשעות האחרונות מאי החליטה לעלות פוסט אמיץ במיוחד
וחשפה בו את הקשיים שהיא עוברת מאז הלידה,ובין היתר
הגעגוע לאחיה בן שנפטר מסרטן בשנה שעברה.

מאי כותבת: "אז מה המחשבות שעוברות בראש? אלוהים, בנצ'וק,
כמה אתה חסר לי. איך זה הגיוני שעדי לעולם לא יכיר אותך?"
עוד כתבה: "זה הגיוני שאחרי הלידה אני בוכה יותר מהלוויה של אחי?
אני מיילדת, ולא ידעתי שאלו עוצמות הכאב הפיזי והנפשי. למה אף
אחת לא מדברת על זה ומספרת כמה זה קשה? אולי רק אני מתבכיינת ככה?".
עוד כתבה: "מתי אני אחזור לגוף שלי? מתי יפסיק לכאוב? אלוהים, כל תמונה
נראית זוועה. ויחד עם זאת, אני ממש אחכה בסבלנות שהכל יחזור למקומו.
איך עושים עוד ילד? כמה אפשר לקטר ולהיות עצובה אם קיבלתי
את מתנת האל?", היא המשיכה: "אני לא מרגישה קשורה אל עדי,
לא בפן הנפשי בכל אופן. אני על טייס אוטומטי ומחלבה אנושית בגדול
נגמרו לי החיים".
בהמשך כתבה: "רציתי וחיכיתי כל כך הרבה לפרי האהבה הזה! למה העצב הזה?
למה הפחד הזה ממנו? יש נשים שטיפלתי בהן בחדר לידה ויילדו
כשהבעל במילואים, ויש נשים שילדו כשהבעל בשבי. איזו זכות
יש לי לטיפת בכי? הוא ממש מתוק וקטן."
ואיך הגיב משה לפוסט האמיץ של בת זוגתו מאי?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...