יום רביעי, 21 בפברואר 2024

לראשונה! רוסלנה רודינה מגיבה למשבר הזוגי עם בעלה: "כל אחד הסתגר בפינה! אין חשק ואנרגיות!"

רוסלנה רודינה שעברה משבר זוגי עם
בעלה במהלך המלחמה, משתפת לראשונה את התקופה
הקשה שעברה ועל ההצלחה שלהם לעבור את המשבר
ולחשוב על העתיד ועל הרחבת המשפחה!
רוסלנה רודינה מדברת על הכל!




רוסלנה התייצבה לסט הצילומים של מותג האופנה "אליזבטה פרנקי",
כתבי מערכת mako סלבס ראיינו אותה בעיקר על המשבר
הזוגי מבעלה ועל המלחמה.
כאשר נשאלה על הקשר בניהם היום? ענתה: "היום אנחנו כבר מזמן אחרי 
המשבר. את יודעת, בתקופה של מלחמה כולם עם אמוציות, וזה תפס כל 
אחד במקום קשה וכל אחד הסתגר בפינה משלו. "



עוד הוסיפה: " כל יום יש בשורה אחרת ואת כל יום בחדשות, אין לך חשק, 
אין לך אנרגיות, וזה משפיע. אבל אנחנו אחרי, הכל בסדר".
כאשר נשאלה מה חשבה על כך שמשבר בזוגיות דלף לתקשורת? ענתה: "אני רגילה, 
אני כל החיים רגילה שדברים דולפים, ו'מישהו אמר', ו'מקורבים' שאני עדיין מנסה 
להבין מי אלה, אבל אנחנו יודעים להתמודד עם זה. הוא גם יודע, והכנתי אותו מראש."
על כף שבן זוגה איתי פחות נחשף ברשת ובתקשורת? אמרה: "זו העבודה שלי 
אז אני עושה את העבודה שלי, הוא לא קשור לעולם הזה, הוא לא הולך להיות 
שחקן או דוגמן...הוא נורא חרד לפרטיות שלו, הוא לא רוצה שיעצרו 
אותו ברחוב ויגידו לו 'אתה בעלה של', הוא מת מזה".
בהמשך נשאלה אם יאן רוצה עוד אחים? רוסלנה ענתה: "תאמיני לי, 
עשו בשבילי את העבודה. הוא מרוצה, הוא אוהב את האחים שלו והם 
אוהבים אותו אבל מן הסתם שאני חייבת בשבילי עוד".
האם רוסלנה כן מתכוונת להביא ילד נוסף?או שהחליטה לוותר?
רוסלנה חושפת הכל!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! זאת ההפתעה שמכינה הפקת האח הגדול לצופים במשדר הפתיחה!

הפקת האח הגדול הכריזה של משדר פתיחת העונה החדשה של האח הגדול 2.6 זה התאריך הנבחר ובהפקה עובדים במרץ לקראת ערב ההשקה וכבר עובדים על הפתעה גדו...