יום שבת, 17 בפברואר 2024

מפתיע! האם שניר ושי מתכוונים להזמין את סתיו לחתונה? ומה עם ספיר?

שי ושניר שהכירו בבית האח הגדול, יצאו עם
אהבה גדולה מאוד שמצליחה מאוד בחוץ, הזוג התקדמו
מהר ובשלב מוקדם אחרי שיצאו כבר החליטו לעבור
לגור ביחד, שניר לקח את הקשר צעד קדימה והציע
נישואין לשי לי עופרי,הזוג צפוי לצעוד בקרוב מאוד לעבר החופה!




הזוג המאוהב הגיע להתראיין אצל מיקה לוי במעריב רכילות ונשאלו
בין היתר על הביקורת שהיו נגדם ועל כך שלא יחזיקו בחוץ?
שניר ענה: "לכל אחד יש את הדעה שלו ועם זה נתמודד. בגלל שאנחנו 
בתוך עצמנו ומאושרים, הפרק זמן שהיינו ביחד הוא לא פקטור בכלל,
המטרה זה לחיות לנצח יחד. אין חוקים".

 


כאשר נשאלו האם הם כבר רוצים להביא ילדים? שי ענתה: "לא. 
אחנו רוצים ילדים, אנחנו רוצים להקים משפחה. לא מיד אחרי 
ב-26 אני זה...".שניר ענה: "יש מצב. אחרי המלחמה החשק התעצם כפול 2".
שאלה שהצליחה לסקרן את העוקבים הם הקשר של שניר
וספיר ששוב הם נמצאים בסוג של משבר.
כאשר הם נשאלו אם תגיע לחתונה ענה שניר:
"תגיע, לא תגיע... שמן ומים לא יכולים להתערבב. לא נועדנו להיות 
בקשר אינטנסיבי מדי כי הוא מזיק לנו. אני אישית מעדיף את זה. 
עוד הוסיף: "טוב לי, אני מאושר. אני מקווה שהיא מאושרת וטוב 
לה וזהו. יש הרבה דברים שלנו שהם מאוד אישיים, זה משפחתי וזה שלנו."
ואיך הגיבה שי לי למשבר של שניר וספיר?
האם לדעתה ספיר תגיע לחתונה?
והאם החליטו להזמין את סתיו קצין לחתונה?!
.:



סתיו תוזמן לחתונה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...