יום רביעי, 21 בפברואר 2024

הלם! האקסית של אוהד בוזגלו בחזית מולו: "הייתי יותר אבא לילדך ממך!" עברה הפלה?

טל הרוש בת הזוג הקודמת של אוהד בוזגלו
מחליטה לצאת נגדו אחרי שטען ששיקרה לו
שהיא לוקחת גלולות למניעת הריון ,טל טוענת
שהלחץ שלו גרם לה להפסיק את ההריון!
הדרמה הגדולה מהשעות האחרונות בניהם!




לפני מספר חודשים בזמן המלחמה החליטו אוהד בוזגלו
וטל הרוש לסיים את הקשר בניהם, בהמשך נחשפו גם
חלק מהסיבות לפרידהלאחר שאוהד בוזגלו טען כי בת זוגתו לשעבר 
טל הרוש נכנסה להיריון אחרי ששיקרה לו כשסיפרה לו שהיא 
נוטלת גלולות למניעת היריון.

ברדיו לב המדינה אתמול התראיין בוזגלו לתוכנית "אורטל וליאור"הוא תקף
 בחריפות את הרוש, שאיתה ניהל קשר רומנטי בן כחמישה חודשים, שהסתיים 
בנובמבר: "היא התאהבה בי, היא מעולם לא הייתה במשבצת של בת זוג עבורי, 
אלא אחת מאותן נשים שאני נהנה איתן",
עוד טען: "היא טענה שהיא לוקחת גלולות והיא נכנסה להיריון. היא 
רצתה כנראה יותר, ולכן היא שיקרה."טל הרוש העלתה סטורי 
שבו חשפה את הצד שלה לפרידה מאוהד בוזגלו והחליטה לצאת נגד הטענות שלו.
בסטורי הראשון שהעלתה כתבה: "בתור בן אדם שטוען שהוא אומר רק אמת, 
הוא משקר די הרבה", בסטורי נוסף, היא העלתה את הצד שלה לסיפור: "התינוק 
שנפל נמצא עד היום בלב שלי. אני לא מאמינה שאתה משתמש בו בשביל 
לקבל עוד כותרות. הלחץ שהפעלת עליי כדי להפיל (את העובר, י"ד) 
כי טענת שאנחנו בשלב מוקדם של הקשר, וזה או היציאות או להביא 
ת'ילד ולא יהיה לך קשר איתי. כמו שלא ראית אותי כאמא, 
אני לא רואה אותך כאבא. אני הייתי יותר אבא לילדים שלך ממך. 
כל המתנות והאוכל  בזמן שהם ישנים אצלך על המזרן ברצפה 
עם הבנות שלך. ונ.ב. – איזה בנות יש לך כבר".
איך הגיב אוהד הפעם? בדרך לבית המשפט?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! זאת ההפתעה שמכינה הפקת האח הגדול לצופים במשדר הפתיחה!

הפקת האח הגדול הכריזה של משדר פתיחת העונה החדשה של האח הגדול 2.6 זה התאריך הנבחר ובהפקה עובדים במרץ לקראת ערב ההשקה וכבר עובדים על הפתעה גדו...