יום חמישי, 15 בפברואר 2024

עזב במפתיע! כוכב מהאח הגדול מהעונה עזב את ישראל: "בורח לנפש!"

כולנו הכרנו אותו על המסך באח הגדול ורבים
התאהבו בו, היו גם צופים שלא התחברו אליו ובכל
זאת הוא הגיע רחוק מאוד העונה, בימים האחרונים הוא
החליט לעשות שינוי בחייו ולעזוב את ישראל לפחות
לתקופה הקרובה.




דייר האח הגדול מהעונה שהיה מאוד מעורב בנעשה בתוך הבית,
גרם לתגובות רבות מצד הצופים, לצד הציפייה מההצלחה
הגדולה מהעונה שלא ממש הגיעה בעקבות המלחמה, דייר
העונה החליט לעשות מעשה ועזב את הארץ: “את האמת שהייתי
חייב לברוח בשביל הנפש.." עוד הוסיף: "ספונטניות היא שם המשחק,
עברתי המון בחצי שנה האחרונה! ולמדתי עם השנים שכשהנפש
מאותתת צריך לשים לב ולבצע!”.


בעקבות דרישה מצד העוקבים לדעת לאיזה יעד הוא החליט לנסוע,
הוא החליט לשתף את העוקבים שלו: “אז … תאילנד שלי, תמיד את
מאזנת אותי ועושה לי טוב על הלב. אשתדל לעשות גם לכם טוב עם
התכנים שלי עד כמה שאפשר במצב הנוכחי."
בהמשך הוסיף: “את האמת שלא עשיתי בשביל עצמי שום דבר אחרי
האח הגדול באמת מרגש שהנפש שלי מאותת לי. יצאתי מהאח ישר
לתקופת חגים, אחרי החגים הגיעה המלחמה".
הצליח להפתיע את כולם!
מי דייר האח הגדול שהחליט לעזוב את ישראל לפחות
לתקופה הקרובה?!
.



מדובר בליאל
קוצרי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...