יום שלישי, 13 בפברואר 2024

הגזימה?! המגיבים עוקצים את מעיין אשכנזי: "אפשר להיות עם ביקיני קטן וגם ללכת להר מירון ולהתפלל!"

מעיין אשכנזי יוצאת האח הגדול והישרדות,
משתפת הרבה מחייה האישיים ברשתות החברתיות,
לא פעם היא קיבלה ביקורת על דברים שעשתה או אמרה,
אבל האם הפעם זה כבר מוגזם?!
מעיין אשכנזי מתייחסת לביקורת שקיבלה!



מעיין אשכנזי שיתפה את העוקבים שלה ביממה האחרונה 
בצילומים שערכה בהר מירון וכללה שיחות עם רב ותפילות.
לצד התוכן המפתיע שהעלתה,מתברר שמעיין קיבלה ביקורת 
לא פשוטה על כך שבמקביל לכך שהיא משתפת מתפילות
בהר מירון היא מעלה תמונות בבגד ים.



בהתחלה כתבה מעיין בתמונה שהעלתה: "ואיך לא אנצל את זה 
שאני בצילומים בהר מירון ולא אלך להודות ולהתפלל אצל הצדיק 
רבי שמעון בר יוחאי?".
בהמשך מעיין החליטה לעלות קטע מצולם שבו היא מתייחסת
לביקורת הקשה שקיבלה מחלק מהעוקבים שלה: "טוב, קיבלתי המון 
הודעות על זה שהייתי עכשיו בצילומים בהר מירון ואיך אני מצליחה 
לשלב צילומים עם רב, כל כך כל כך צנועים, כשהתמונות שלי 
באינסטגרם הן לא צנועות והכל עם ביקיני חשוף", בהמשך 
מעיין הוסיפה: "'את יוצאת, את מבלה, את מעלה כוסות יין', 
כל מיני שטויות כאלה, אבל אני רוצה להסביר מעמקי נשמתי 
שקודם כל דרך ארץ קדמה לתורה, חברים שלי. קודם כל 
תהיו אנשים טובים לפני שאתם לוקחים על עצמכם 
דברים ומאמינים במשהו".
מעיין בהמשך ניסתה להעביר לעוקבים את התחושות ואת 
המצוות שהיא מקיימת! נראה שזה לא ממש עזר!
העוקבים המשיכו להעביר ביקורת נגד מעיין והלבוש!
ככה הפעם החליטה מעיין אשכנזי להגיב!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...