יום שבת, 17 בפברואר 2024

הסכסוך מחריף! שניר ושי לי נגד ספיר בורגיל: "כולם הכירו את הפרצוף שלך מסכנה את לא!" איך ספיר הגיבה?

ספיר בורגיל החליטה לשתף את העוקבים שלה בשעות
האחרונות על כך ששניר אחיה אמר לה שעדיף שלא תגיע
לחתונה שלו ושל בת זוגתו שי עופרי.
ספיר לא תיארה לעצמה שזה יגרום לכזאת סערה גדולה
והתגובות היו לא פשוטות עבורה!




כולנו ראינו את שניר וספיר נפגשים בבית האח הגדול אחרי
נתק ארוך ועושים סולחה מול מדינה שלמה.
למרות התקווה הקשר לא החזיק מעמד והם שובר נמצאים בנתק.
ספיר שיתפה את העוקבים שלה" "שניר ביקש שלא אגיע 
לחתונה! שופטת לכף זכות!".
הסרטון שהעלתה לסטורי גרם לסערת ענק, כאשר גיא פינס העלה
את אותו סרטון של ספיר מה שגרם לאלפי תגובות, מי שהגיבה
בין היתר הייתה סתיו קצין שכתבה: "אני מאחלת בהצלחה לשני הצדדים!".
זה לא נגמר כאן שי לי כתבה: "לא נמאס לך כל פעם מחדש להפוך את עצמך
למסכנה ולנסות לעורר רחמים, די כולם הכירו את הפרצוף האמיתי שלך
מסכנה את לא!".
עוד הוסיפה: "בואי נגיד שאם הנחש יכיש אותך הוא ימות.
תפסיקי למכור אייטמים מתקרבנים על אחיך ופעם אחת תתעסקי בחיים שלך
כי את לא מפסיקה להתעסק בחיים שלנו במקום בשלך!
מזל טוב על האירוסין חיים".
שניר החליט גם הוא להגיב בזעם וכתב: "את מעייפת אותי..
אפשר לראות כותרת שלך שלא קשורה אלי או לאשתי לעתיד?
נ.ב לגבי החתונה אני מעדיף לסתום מהכבוד למשפחה שלי.
פישלתי בפה בגללך מספיק."
איך ספיר הגיבה לתגובות הקשות?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

וואלה! זה הצעד המפתיע של זוכת האח הגדול יובל מעתוק! קריירה חדשה?!

יובל מעתוק נכנסה לחיינו בבית האח הגדול, היא לא רק הייתה הדיירת האהובה בתוך הבית גם הקהל בחוץ התחבר ואהב אותה. בסוף העונה היא ניצחה את סתיו ק...