יום שישי, 23 בפברואר 2024

אדל בספלוב משתפת בהתאוששות ומצבה הבריאותי: "היה לי גידול של 5 וחצי סנטימטר"

אדל בספלוב משתפת בתקופה האחרונה
במצבה הבריאותי ,הבדיקות שעברה הניתוח
והרצון להתאושש ולחזור לחיים הקודמים שלה,
אדל מחליטה לשתף באומץ את כל התקופה הקשה
שעברה!




בספלוב החליטה לחשוף באומץ בעבר על הגידול הסרטני
והסרתו של הגידו הסרטני בגודל 5 וחצי סנטימטר מבלוטת התריס,
אדל החליטה לעלות זכרונות מהשנה שעברה ומנסה להישאר
אופטימית וגם לתת כוחות לשאר הנשים שעוברות גם הן
מצב רפואי לא פשוט.


אדל שיתפה את העוקבים: "27.2.23, עברתי את הניתוח. הכל קרה כל כך מהר".
היא הוסיפה: "כשקיבלתי את הטלפון שהודיעו לי ‘יש לך סרטן’,
ישר כל כך הרבה משבות רצות בראש, באיזה שלב אני איזה סוג סרטן, מה עכשיו?".
היא המשיכה: "אני צריכה לעשות כימותרפיה, זוכרת את עצמי מתאפסת בשניות,
מבינה כמה השם גדול וכמה הוא אוהב אותי. אם לקבל סרטן אמר לי הפרופסור, אז רק את זה."
אדל הוסיפה בסרטון שהעלתה: "אדל יש לך גידול של 5 וחצי סנטימטר, אין סיכוי
לצאת מניתוח כזה בלי נקז!’. ויודעים מה אני אמרתי לכולם? אתם תראו אם אני
אומרת, אני יוצאת בלי נקז לפני שנרדמתי."
היא הוסיפה: "יודעים איך התעוררתי? ללא נקז! ככה זה בחיים, תאמינו והכל יבוא.
אף אחד לא האמין, אבל אני לא צריכה אף אחד, יש לי את עצמי והאמונה שלי".
אדל חושפת את מצבה היום אחרי הניתוח שעברה!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...