יום רביעי, 17 בינואר 2024

חושש מהמלחמה?! כוכב הריאליטי חושף במפתיע: "לא אישרו לי רישיון לנשק"

כוכב הריאליטי שהספיק להשתתף בהישרדות ובדוקו
ריאליטי נוסף שכולם מכירים, משתף הרבה את עוקביו
במה שהוא עובר בזמן המלחמה ובתושות שלו ושל 
משפחתו, עכשיו הוא מחליט לחשוף שהגיש בקשה לרישיון
נשק והוא סורב.




אזרחים רבים חשים פחד וכעס אחרי הפיגוע הלא פשוט ברעננה,
רבים הגיבו בנושא וגם המפורסמים התייחס לפיגוע הקשה.
כוכב הריאליטי החליט לשתף את עוקביו: "בפיגוע הזה לא היה אף 
אזרח חמוש שיכול היה לנטרל את המחבל".
הוא החליט לשתף במקרה שלו ועל מה שעבר.

הוא שיתף: "לי לא אישרו רישיון לנשק למרות ששירתי 3 שנים בצבא 
ומספר חודשים אף הייתי במחסום ארז (גבול עזה) כרובאי 03 עם רובה ארוך. 
לאחר הצבא הייתי מאבטח מוסדות חינוך עם אקדח."
עוד הוסיף: "לא אישרו בטענה שאני לא גר במקום סיכון".
התגובות לא איחרו להגיע: "מעניין למה לא אישרו לו.. אולי לא שרת בצה"ל? 
ואולי שרת על תקן ג'ובניק ולא ירה בנשק. ואולי יש לו עבר פלילי, 
ומדוע הוא לא נמצא כרגע במילואים?".
היו גם כאלה שהרימו לו ודווקא עודדו אותו לא להתייאש ולהגיש 
ערעור על ההחלטה!
מי כוכב הריאליטי המוכר?!
.:



מדובר באוהד בוזגלו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...