יום שבת, 13 בינואר 2024

הלם! שי עופרי משתפת שוב במצבה הרפואי: “הגענו שוב למיון, סיוט שלא ברא השטן” מה קרה לה?!

שי עופרי מהאח הגדול עוברת ימים לא פשוטים, אחרי
שחזרה מהנסיעה המשותפת עם בן זוגה שניר בורגיל
מחופשה בחו"ל, אחרי שנחתה היא הופנתה למיון לצורך
בדיקות אחרי שלא חשה בטוב, אחרי שהיה נראה
שהתאוששה מתברר שעופרי שוב הייתה בבית חולים.




שי החליטה לשתף את העוקבים במה שעברה: “נסענו שניר 
ואני לרומניה, ובתחילת הטיול תקפו אותי כאבי בטן, ת’אמת לא 
יחסתי לזה חשיבות רבה, חשבתי שזה רגעי ויעבור”.
שי כאמור לא המשיכה להרגיש לא טוב ושי החליטה
לגשת למיון: “ולמרות זאת, שניר התעקש ופשוט הרים אותי 
מהמיטה ולקח אותי למיון, שם חיברו אותי לאינפוזיה ונתנו לי 
שני עירויים שאנסה לתפקד".

שי שלא הרגישה טוב לא נכחה במספר אירועים חשובים שנערכו בניהם,
אירוע חנוכת הבית של ספר ואברהם, מה שגרם לגל שמועות על
כך שהנתק בניהן החריף, אלא שכעת מתברר האמת מאחורי 
מצבה הרפואי של שי ,ועכשיו היא חושפת שהיא שוב ניגשה
למיון: “לצערי זה נמשך לאורך כל הימים שהיינו שם, כאבי בטן מטורפים, 
חוסר תאבון, הקאות, סחרחורות וכו’.. הגענו לארץ באפיסת כוחות וזה רק 
הלך והחמיר, בנוסף לכל שניר בעצמו חטף גם וירוס 
קשה והיו לא תסמינים בדיוק כמו שלי”.
שי המשיכה: "שניר התעקש ופשוט הרים אותי מהמיטה ולקח אותי למיון, 
שם חיברו אותי לאינפוזיה ונתנו לי שני עירויים שאנסה לתפקד, לצערי 
זה לא כזר. קמתי אותו דבר בבוקר, הגענו שוב למיון”.
מה בדיוק קרה לשי?! ומה מצבו של שניר?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...