יום שני, 29 בינואר 2024

בגידה?! אחרי שביטלו את החתונה סהר חושפת את סיבת הפרידה מהזמר אושר כהן!

הזמר אושר כהן וארוסתו סהר החליטו לבטל 
את האירוסין לפני פחות מחודש והשאירו את כולם בהלם!
אחרי שהחלו בהכנסות וההתרגשות הייתה גדולה הם
החליטו לבטל את הכל ועכשיו מתחיל להתברר מה
הוביל להחלטה להיפרד וזה לגמרי מפתיע!




אחרי שהחליטו לבטל את האירוסים בשעות האחרונות שוב עלה 
לכותרות הפרידה בין אושרי וסהר אחרי שהחליטה לעלות 
סרטון שבו נראת סהר מתנשקת עם גבר אחר וגרמה לסערה
גדולה ברשת.
בדצמבר האחרון אושר כהן הציע נישואים לבת זוגו בשנים האחרונות,
סהר נועם בת ה-25, במלון סטאי אבל שלושה שבועות אחרי,
השניים כבר החליטו להפריד כוחות עניין שלא הפתיע מקורבים אליהם.

מאז הפרידה שניהם לא התייחסו והגיבו להחלטה לבטל את האירוסים עד 
שבשעות האחרונות דלף סרטון של סהר מתנשקת עם גבר אחר.
בשיחה מפתיעה בין סהר למערכת  mako סלבס היא חושפת את סיבת
הפרידה: "אמא שלו לא קיבלה את הקשר שלנו. הריב שפוצץ את הקשר 
היה כשהוא ביקש שאסדר את הקשר עם אמא שלו. הוא רצה שאני אוכיח 
לאמא שלו למה הוא התאהב בי ולהסביר לה מי אני או שהוא מבטל את החתונה".
בהמשך הוסיפה: "ניסה לבוא לאמא שלי ואז אמרתי לו שאני לא 
מסוגלת להתחתן איתו יותר, ולא לקום כל בוקר בניסיון לרצות 
אותו ואת המשפחה שלו".
אבל האם זאת הייתה הסיבה היחידה?!
האם הייתה גם בגידה לכאורה שפוצצה הכל?!
סהר חושפת את הדרמה והאמת לראשונה!
צ.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...