יום חמישי, 18 בינואר 2024

הלם! יובל לוי מהאח הגדול הצטלמה בעי*רום ועוררה סערה: "תתביישי! פה זה לא פור*נו!" ככה הגיבה!

יובל לוי החליטה לשתף את העוקבים שלה בשעות האחרונות,
בכמה תמונות חלקן נועזות במיוחד שלא משאירות ספק,
יובל החליטה לעלות את התמונות וידעה שזה יכול לגרום לתגובות
חלקן פחות נעימות,יובל לא רק שהחליטה להשאיר את אותן תמונות
אלא היא גם החליטה להגיב בכעס על מי שהגיב נגדה!




מי שצפה העונה באח הגדול בוודאי זוכר את יובל לוי שנכנסה לתוך 
הבית העונה,גם בתוך הבית היו לה מספר התבטאויות שעוררו עניין
גם בתוך הבית וגם אצל הצופים, לוי לא ממש מחשבנת וממשיכה להגיד
וגם לשתף ברגעים אישיים שלה גם אם זה לא מוצא חן בעיניי כולם.
בשעות האחרונות יובל החליטה לעלות מספר תמונות שחלקן כאמור
לא משאירות ספק ויש בהן הרבה עיר*ום!


התגובות ברובן היו מפרגנות ומחזקות עבור יובל,אלא שלא כולם
כאלה היו כאלה שיצאו בחריפות נגד יובל: "צריכה להתבייש, צניעות.
באמת בושה", אחרת ננוסיפה: "חבל שנשים שקצת התפרסמו וקצת קיבלו
כוח מסכימות לעצמן לעלות תמונות בצורה הזו. לכי תלמדי כבוד של
אישה מהו. עזבי צניעות, מינימום כבוד".
עוקבת אחרת הוסיפה: "כזה קשה לך להתלבש? אני לא מבינה!",
מגיבה אחרת זעמה: "איבדת צלם אנוש או את הראש. זה לא טינדר פה, זה אינסטגרם
וזה לא פור*נו פה". לוי כאמור הגיבה חזרה תחילה ניסתה להסביר: "מי שתמונה עם פט*מה מכוסה
מעוררת אצלו אנטגוניזם ומגיבים לי 'קצת צניעות' - הצניעות שלי, אני רוצה
להאמין, היא באופי שלי. אני מעדיפה צניעות באופי שלי, וטוב לב ורגישות
ואמפתיה לסביבה - ולקבל את השונה ואת האחר".
בהמשך יובל הגיבה לאותן נשים שהגיבו נגדה ויצאה
נגדן בחריפות!
הפעם הגזימה?! תשפטו!
וככה הגיבה יובל לוי!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

גיא זוארץ לא הרגיש טוב במהלך הצילומים להישרדות ונזקק לטיפול רפואי!

שעות לא פשוטות עברו על מנחה הישרדות גיא זוארץ,בימים אלו נמצאים המשתתפים אנשי ההפקה והמנחה גיא זוארץ בפיליפינים לצורך צילומים לעונה החדש...