יום ראשון, 24 בדצמבר 2023

הלם! כוכבת האח הגדול חושפת שקיבלה איום על חייה: “הלוואי שהכדור יכנס לך לפה”

דיירת האח הגדול שרק רצתה לטייל בקניון לא ציפתה 
שהערה קטנה שלה תגרום לכזאת סערה!
אותה דיירת העירה לאדם לקשור את כלבו בקניון הומה אדם.
היא לא ציפתה שתקבל תגובה חריפה מצד אותו אדם
והיא החליטה לשתף את מה שעברה!





כולנו מכירים אותה בתור דיירת האח הגדול וגם כיום נחשבת
לכוכבת מוכרת,במהלך ביקור בקניון היא החליטה לבקש בנימוס 
ממספר אנשים שישבו בקרבתה שיקשרו את שני כלבי האסקי 
המשוחררים שעמם הגיעו לקניון.
אחרי שהעירה לאותה קבוצה של אנשים החלו דין ודברים בניהם,
ואחד מהם ענה לה:“מי שבהמה זה לא אני, זו את. כנראה שאת מחפשת 
את זה. קשה לך למצוא תשומת לב בדרך אחרת, מה שנקרא סמרטוט בדעיכה”.

צילום מיכה לבוטן

אותו אדם המשיך לעקוץ אותה ואמר: “היית סמרטוט קודם, ועכשיו את
סמרטוט בדעיכה”. ובהמשך איים עליה: “הוא(הבן שלו) לוחם דובדבן
בעזה עכשיו, 80 יום, אז הלוואי שהכדור שהיה מיועד לו יכנס לך פה, הבנת?”.
בפוסט שהעלתה בפייסביק החליטה לחשוף את מה שקרה: “שפל אנושי חדש. 
תעירו לאדם לקשור את הכלבים על פי חוק- ותקבלו איום ברצח. 
‘הישראלי היפה’ חוזר ובגדול! מיותר לציין שהגנתי על כלב קטן
שפחד שאינו שלי, ואף אחד בקניון לא התערב."
עוד הוסיפה: "חשב שהוא מפחיד אותי, שאני בעצם מולו לבד והם 
שלושה, עם עלבונות ואיום ברצח. מצא לו”.
בדרך לבית המשפט?!
מי דיירת האח הגדול שספגה איומים?!
.



מדובר 
בדנה רון!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...