יום שבת, 23 בדצמבר 2023

מחוזר! "הגיעה עד לבניין והשאירה פתק!" מי התחילה עם כוכב האח הגדול מהעונה?!

אמנם דיירי האח הגדול ברובם כבר חזרו לשגרה הקודמת
שלהם מאז שהעונה נגמרה, ואם הציפייה הייתה להצליח
ולהיות מוזמנים לאירועים והשקות,המלחמה גרמה לביטולים
רבים, מי שממשיך להיות מחוזר הוא אחד מדיירי העונה,
שקיבל עד כה לא מעט הצעות מנשים.




עכשיו מתברר שאחת מהן עשתה צעד שלא כולן עושות,היא הגיעה
עד לבניין מגוריו השאירה פתק לשומר שהעביר לו ובעצם
היא מנסה להתחיל איתו,אותו דייר היה מופתע לגמרי, אבל החליט
להפתיע בתגובתו.
בין היתר אותה בחורה כתבה: "אני מודה שאני קצת מתרגשת ולא כל כך 
יודעת מה לכתוב, אבל אנסה בכל זאת", היא המשיכה: "זאת פעם ראשונה
אי פעם שבאמת הצלחתי לראות את האופי מאחורי הבן אדם".

היא המשיכה לתאר: "אומרים שניסיון זה חמישים אחוזים מההצלחה, 
אז אני מנסה. ניסיתי וחיפשתי אותך הרבה בעיניים ולא מצאתי, 
אז החלטתי לקבל אומץ ופשוט לכתוב לך את מה שאני מרגישה.
אם ראית את מה שכתבתי, אשמח לסימן קטן ממך בסטורי."
והסימן אכן הגיע,דייר האח הגדול החליט לשתף את הפתק שהשאירה
אותה בחורה, בין היתר הוא הגיב בסטורי: "אני לא כל כך יודע מה להגיד. 
הודעות באינסטגרם אני מקבל, אבל עד היום אף אחת לא הגיעה אליי 
מתחת לבניין והשאירה פתק בלובי אצל השומר."
בהמשך הוא כתב שבמידה והיא תענה לסטורי הוא ייתן לה 
את הטלפון שלו והוא פתוח לקשר!
מי הדייר המדובר?!
ומי הבחורה שפנתה אליו?!
.:




מדובר בגיא איתן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...