יום שבת, 30 בדצמבר 2023

ספיר ואברהם מהאח הגדול חוגגים חצי שנה של זוגיות! ההפתעה שהכין אברהם לספיר!

כוכבי העונה האחרונה ספיר ואברהם ממשיכים
לתחזק זוגיות יציבה וחגגו ביחד חצי שנה של
זוגיות,אברהם החליט להפתיע את ספיר ובגדול!
ספיר הופתעה ולא האמינה בהתחלה שאברהם
עומד מאחורי המתנה!




כולנו הכרנו לראשונה על המסך את אברהם וספיר,
כבר בתוך בית האח הגדול הם הפכו לבני זוג,צופים
רבים חשבו שזה לא יחזיק מעמד בחוץ, במיוחד
אחרי שחלק מהתגובות מהחברים הקרובים לא היו
אהודות במיוחד.


אלא שאברהם וספיר הוכיחו לכולם שהם טועים ובגדול,
לאורך כל התקופה אברהם וספיר מראים לכולם עד כמה
הם יציבים וכמה הזוגיות שלהם חזקה, הם מעלים
תיעודים רבים שהם ביחד ומשתפים ברגעים משותפים
שלהם, אברהם החליט להפתיע את ספיר שהייתה
בהלם וכתבה: “איך התרגשתי, אין לכם מושג כמה.. כל יום אני 
מגלה למה התאהבתי בו מחדש”. עוד הוסיפה: “גבר שעושה הכל 
למעני וגורם לי להרגיש מלכה בכל רגע, גבר שמכיל אותי ויודע 
לשים אותי במקום שצריך. גבר שעזב את כל מה שהוא מכיר ועבר 
לעיר שלי, בשבילי. גבר שמנסה כל הזמן להפתיע ולרגש. גבר 
שמכבד את ההורים שלי והאחים שלי, זכיתי, תודה שאתה שלי”.
עוד הוסיפה ושיתפה בתגובה שלה: “אתה יודע איך התרגשתי? 
אתה לא רומנטיקן בדרך כלל. אני לא רגילה למחוות כאלה, 
חשבתי יש לי מעריץ..."
איך אברהם הפתיע את ספיר?!
.



אברהם קנה לה
זר ענק של פרחים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...