יום שני, 2 באוקטובר 2023

מרגשת! יובל מעתוק מפתיעה את אחיה במתנה: "לא משנה מה אעשה לא אוכל לגמול לו"

זוכת האח הגדול העונה יובל מעתוק החליטה
הפתיע את אחיה ובמתנה יוצאת דופן, יובל
שמתחילה לעכל את מה שעברה באח הגדול גם
מבינה מה משפחתה עשתה עבורה מבחוץ!
עכשיו היא עושה צעד מפתיע ומשתפת מה קנתה עבורו!




לא פשוט להיות דייר האח הגדול,בזמן שהדיירים בתוך הבית בדרך 
כלל בחוץ קם חמל לאותו דייר שמנהלים אותו המשפחה והחברים.
בזמן שיובל מעתוק הייתה בתוך הבית, אחיה של יובל,כרמל עשה
הכל למען אחותו יובל שתזכה.
יובל שהבינה הכל רק שיצאה החוצה החליטה לגמול לו.

יובל החליטה לשתף את העוקבים במה שעשה עבורה: "לפני שנכנסתי לאח 
הגדול ידעתי שהמשפחה שלי תמיד תהיה מאחורי אבל לא ידעתי שאלו יהיו העוצמות. 
כרמל לא ישן ימים ולילות, קנה מגפון קטן וכשהבין שאני לא שומעת הלך וקנה
מגפון ענק, בא כל הזמן לצעוק לי, הלך לראיונות, פתח חמל עצום שכלל
כל כך הרבה אנשים", עוד הוסיפה יובל: "אני מרגישה שלא משנה מה אעשה 
לא אוכל לגמול לו...תחבקו את האחים שלכם חזק, אין כמו אהבת אחים".
מתברר שיובל החליטה להפתיע את אחיה כרמל ואת אשתו רות
בהפתעה יוצאת דופן והפגינה מה זה אהבת אחים ועד
כמה המשפחה חשובה לה!
זאת המתנה שקנתה יובל מעתוק לאחיה ואשתו!
:



יובל קנתה להם 
כרטיסי טיסה
לחופשה זוגית!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...