יום רביעי, 4 באוקטובר 2023

הלם! יובל לוי מהאח הגדול בווידוי כואב: "לא סיפרתי לאיש מבושה"

יובל לוי שהייתה העונה דיירת האח הגדול,הגיע
יחסית רחוק העונה והצליחה להפתיע את עצמה לפי
דבריה, אחרי שיצאה מהבית היא החלה לשתף את העוקבים שלה
בדברים שהיא עוברת והתהילה לשתף בתהליך שהיא
ממשיכה לעבור גם בחוץ!





בשעות האחרונות יובל החליטה לשתף את העוקבים שלה ברגעים
הפחות יפים אחרי האח הגדול: "בא לי לספר על מה שעברתי בימים האחרונים 
כי זה דבר משמעותי ויוצא דופן", שיתפה יובל והמשיכה: "אני לא רגילה לא לשתף, 
אבל מצד שני, אני עוד מנסה לעכל ולהבין מה אני מרגישה לגבי זה."



עוד כתבה: "מנסה ללמוד מה להשאיר אצלי ומה להוציא החוצה. אילו תהליכים 
סיימו עיבוד ומוכנים להפצה, ואילו עוד זקוקים לזמן עיכול וגיבוש. 
אני חווה ימים מורכבים." היא המשיכה: "ליציאה מתוכנית כמו 'האח הגדול' יש 
מדרגות התאוששות, שלבים של שיקום. אלה ניואנסים קטנים, אבל אני מרגישה הכל.
יציאה לזרוק זבל כבר לא אותו דבר. הליכה סתמית ברחוב מציפה אצלי
מודעות עצמית כל כך גדולה, ופתאום תחושת החופש והשחרור מוגבלת".
היא המשיכה: "אני מרגישה שאני פונה לכל מיני פינות מהעבר כדי לקבל תשובה, 
פינות שלא תמיד כל כך נעים לחזור אליהן. פינות שביקרתי בהן לפני שכל זה קרה, 
שאולי יכולות ללמד אותי משהו, להאיר על משהו. הפינה הנוכחית אליה 
פניתי היא פינה מהעבר. לא סיפרתי לאיש כמעט מפחד שישפטו אותי. מבושה."
יובל החליטה לשתף בפרט שלא הרבה יודעים על
עצמה ועכשיו היא מנסה למרות הבושה!
.:




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...