יום חמישי, 5 באוקטובר 2023

לא פשוט: ספיר בורגיל מהאח הגדול חושפת את הדרמה הרפואית: "מצאתי את עצמי על הרצפה"

ספיר בורגיל תרצה לשכוח את השעות הלא פשוטות
שהיא עברה ביממה האחרונה,מתברר שספיר הופנתה
למיון באיכילוב בעקבות מצבה הרפואי, ועכשיו היא
מחליטה לחשוף את הדרמה שעברה!
מה בדיוק קרה לספיר?!




אם התרגלנו לראות בעיקר את הדברים הטובים ברשתות
החברתיות, מתברר שזה לא תמיד המצב, ספיר בורגיל החליטה
לחשוף בפני כל העוקבים שלה גם רגעים פחות נעימים,
והחליטה לשתף במצבה: "היי חברים שלי, אני יודעת 
שלא הייתי פעילה כל היום", החליטה בורגיל לשתף את העוקבים!

בהמשך היא החליטה לחשוף במה שעברה: "היה לי יום קצת עמוס, 
הזמנתי חברה, אכלנו קוסקוס, ותוך כדי הקוסקוס הרגשתי לחץ קטן 
בחזה והתעלפתי. זה היה קצת מלחיץ כי בחיים לא התעלפתי. 
מצאתי את עצמי על הרצפה".
בהמשך ספיר התעוררה ואברהם ניסה לעזור לספיר והסביר
לה את מה שקרה: "מהר מאוד הלכנו לאיכילוב ועשיתי סדרה של בדיקות, 
אני צריכה לחזור ביום ראשון לעוד בדיקות, אז אני 
מתנצלת אם אעלם בסופ"ש הקרוב. אני חייבת קצת לנוח".
מה בדיוק קרה והוביל לדרמה הרפואית של ספיר?!
ספיר מחליטה בהמשך לחשוף את הכל!
זה מה שקרה לספיר!
:.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

עצוב! כוכב האח הגדול מהעונה סופד לחברו שנהרג במלחמה: "הלב שלי מרוסק!"

כולנו הכרנו אותה העונה שנכנס לאח הגדול, ומיד הוא נכנס לכולם ללב,אמנם הוא לא הגיע רחוק בעונה וזה בניגוד גמור למה שחשבו עליו בתחילת העונה, בשע...