יום שבת, 23 בספטמבר 2023

יובל מעתוק בחזית מול סתיו בראיון: "למה אני צריכה לתת לה במה? היא רכבה עליי!"

אמנם גמר האח הגדול כבר מאחורינו אבל
נראה שהרוחות כלל לא רגועים, ואחרי משדר
אחרון בהחלט של האח הגדול שרואים את הדרך שעברו
יובל מעתוק וסתיו קצין מאז הגמר, עכשיו יובל
אומרת את כל מה שהיא חושבת!




יובל עד כה ניסתה לא להגיב ולהגיד את מה שהיא חושבת
על סתיו קצין,אבל כבר אחרי הגמר היה שינוי אצל יובל מעתוק,
סתיו שבאה בגישה תקיפה יותר אחרי שהפסידה בגמר, 
יובל החליטה להגיב לה ולא לוותר, עכשיו בראיון לידיעות 
אחרונות היא מחליטה להגיד את כל מה שהיא חושבת!

בראיון מורחב מעתוק משתפת על חייה האישיים: "אין לי אקסים, כולם
רק הורידו לי ודרסו אותי. כשניצחתי, הרגשתי שניצחתי אותם. את כל הגברים".
מעתוק מדברת לראשונה על , הגבר המתעלל שצילם אותה בסתר בעי*רום והפיץ. 
בדרך לזכייה הגדולה בהאח הגדול,יובל מעתוק הרגישה שנקמה בכולם. 
מעתוק כך מתברר שניסתה שמונה פעמים להתקבל לתוכנית, מסבירה למה 
היה לה חשוב לחשוף את מערכות היחסים הרעילות.
במהלך אותו ראיון היא גם אומרת את מה שהיא חושבת על סתיו קצין: 
"למה אני צריכה לדבר עליה ולתת לה במה?"
עוד הוסיפה במפתיע: "לא מספיק שהיא רכבה עליי?!".
התומכים של סתיו היו בהלם ויצאו נגד יובל מעתוק: "היא מאמינה לעצמה?!"
מגיבה אחרה טענה: "אם כבר יובל רכבה על סתיו לגמר שנתנה לה את הכרטיס!".
ואיך הגיבה סתיו קצין לראיון המסעיר?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...