יום שבת, 30 בספטמבר 2023

יענקי מפרגן או פחות?! יובל מעתוק בדייט ראשון אחרי האח הגדול!

יובל מעתוק שדיברה לאורך העונה בתוך בית האח
הגדול למצוא זוגיות אמיתית ,עושה צעד ראשון
בעולם הדייטים?! יובל ששיתפה בתוך הית ובעיקר
בראיונות אחרי הניצחון על הקשיים שעברה בעולם
הזוגיות,ההשפלות ועל כך שכמעט ויתרה למצוא אהבה!




אחד מהיעדים שסינמה לעצמה מעתוק אחרי האח הגדול היא 
למצוא אהבה, למרות הרצון של הצופים שיובל ויענקי יהיו 
ביחד,לפחות כרגע הם שומרים על ידידות טובה ולא עושים
את הצעד הבא,יובל לא מחכה ומי שמנסה למצוא לה
אהבה הוא ליאל קוצרי חברה הטוב מהאח הגדול!

ליאל שידך ליובל מעתוק יהודה אמריקאי בשם ג'פרי הדייט
שלהם  היה בשיחת וידאו ומי שתיעד את אותה שיחה 
היה ליאל, בהתחלה הוא הסביר לה מה הולך להיות:“טוב את לא
עושה לי בושות, הנה אני אומר לך… איך קוראים לו?” מעתוק
ענתה:“ג’פרי, מה יש לך? אתה יודע אני טוב באנגלית, אני סתם 
שיחקתי אותה בבית האח הגדול”.
ליאל שניסה להקליל את האווירה במהלך השיחה בין
יובל וג'פרי ,הצליח בסופו של דבר לגרום למפגש עתידי בניהם?!
זה מה שקרה בדייט המפתיע של יובל מעתוק?!
יענקי מפרגן או פחות?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...