יום שלישי, 26 בספטמבר 2023

בשידור חי! יובל מעתוק מהאח הגדול חושפת סוד נוראי ומטלטל ששינה את חייה!

לזה אף אחד לא ציפה,יובל מעתוק שזכתה העונה
באח הגדול,אמנם שיתפה הרבה מול הדיירים מחייה
האישיים אם זה על אחיה וגם על קשרים לא טובים
שעברה עם גברים אלא שהיא לא סיפרה מה באמת
עברה איתם! עכשיו היא מחליטה לספר הכל!




אף אחד לא ציפה לזה אבל במהלך ראיון בשידור חי בדוח היומי
החליטה מעתוק לשתף מה עברה בקשרים שהיו לה בעבר 
עם גברים והשאירה את כולם בהלם!
במהלך כל העונה יובל החליטה להסתיר מהדיירים מה 
בדיוק עברה ועכשיו מרגישה מוכנה לשתף בהכל!

רק לפני כמה ימים מעתוק התראיינה לעיתון 7 לילות ושיתפה
על הקשרים שעברה בחייה עם גברים ופירטה מעט, עכשיו
בשידור חי היא מחליטה לשתף בסוד נוראי: "לאורך כל 'האח' פתחתי, 
חוץ משני דברים, גבר שצילם אותי בעירום ללא ידיעתי, והעלה את זה
לרשתות החברתיות," עוד שיתפה: "וסיטואציה מאוד קשה שאותו גבר
בא אליי עם החבר שלו, עם סיפור כיסוי שהוא דו מיני ובאמת לא הבנתי.
אותו גבר שהייתי איתו, ביקש ממני לעשות משהו לחבר שלו,
וכשאמרתי לו שלא, שניהם אמרו לי 'מעתוק את לא שתית מספיק'".
עוד שיתפה: "ההורים שלי לא ידעו, ולא סיפרתי כי קודם מבחינתי זה קובי. 
לא רציתי להפיל על ההורים שלי עוד משהו, וזה לא שהייתי מפילה עליהם תיק".
חברי הפאנל  היו בהלם מההחלטה של מעתוק לשתף 
בסוד שהסתירה מכולם!
אלא שזה לא הסוף! מעתוק מחליטה לחשוף רגע מטלטל 
קשה שעברה!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא נגמר! סתיו קצין נגדה הזכייה של יובל מעתוק: "הייתי מפסידה גם לעציץ!" מעתוק תוקפת!

עוד רגע והעונה החדשה של האח הגדול יוצאת לדרך ונראה שהרוחות לא נרגעות בין הדיירים מהעונה הקודמת, סתיו קצין שלא ניצחה בגמר עדיין לא השלימה עם ...