יום שני, 4 בספטמבר 2023

דרמה! ספיר יוצאת נגד שי עופרי שהודחה מהאח הגדול! שי זועמת! ככה הגיבה!

זה היה מהיר,שי לי שהודחה מהאח הגדול כבר
הספיקה לעבור סדרת ראיונות וכמובן נשאלה
במהלך היום על ספיר בורגיל! שניר שלא לידה
יהיה בהלם אחרי שישמע את התגובה המפתיעה
של שי על אחותו ספיר!




במהלך המשדר האחרון האח הגדול הקרין לדיירים 
קטע מתוך ראיון של ספיר בורגיל בו היא טוענת שהיא
חושבת שהקשר של שניר ושי לא יחזיק ואחיה שניר נותן
יותר בקשר הזה.
שי הייתה המומה אבל השתדלה לא להגיב בחריפות בתוך 
הבית במיוחד לא ליד שניר אחיה של ספיר!


עכשיו שהיא בחוץ כאשר שניר עוד בית, שי לי הרגישה
בטוחה להגיד את דעתה בראיון לדיאן שוורץ התייחסה לכך
שספיר לא קונה את הזוגיות של שי ואחיה.
שי ענתה: ״אתם יכולים לא לקנות אותו אף אחד, זה לא מעניין אותי,
אני יודעת מה אני״. עוד שאלה דיאן שוורץ: ״ספיר לא שלחה לך איזה הודעה?".
שי לי ענתה לה: ״לא, משום מה, לא", והוסיפה בציניות: ״נדבר נשתמע״.
דיאן אמרה לאחר מכן: ״היא אומרת שנראה שהוא אוהב אותך יותר״.
שי לי: ״הוא אוהב אותי מאוד, יש אנשים שמביאים את האהבה שלהם 
לידי ביטוי עם המון רגש, אני קצת פחדתי."
בהמשך שי לי התחרטה על מה שאמרה?
איך הגיבה לטענות נגדה?
ואיך הגיבה במשפחת בורגיל? מה אמרה ספיר?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא נגמר! סתיו קצין נגדה הזכייה של יובל מעתוק: "הייתי מפסידה גם לעציץ!" מעתוק תוקפת!

עוד רגע והעונה החדשה של האח הגדול יוצאת לדרך ונראה שהרוחות לא נרגעות בין הדיירים מהעונה הקודמת, סתיו קצין שלא ניצחה בגמר עדיין לא השלימה עם ...