יום רביעי, 6 בספטמבר 2023

חברים או פחות?! ככה הגיבו בר ואליאב לשאלה אם יזמינו את טליה ושחף לחתונה?!

בר ואליאב ריגשו את כולם לפני כמה ימים
שחשפו שהתארסו!
בר ואליאב הכירו בבית האח הגדול והחלו לפתח זוגיות
אלא שאליאב הודח במפתיע בשלב מוקדם ,ורק אחרי
הגמר הגדול בר ואליאב התאחדו מחדש ומאז הם ביחד!




אחרי שהעלו הילוך בזוגיות הם עברו להתגורר ביחד, 
לאורך כל החודשים האחרונים הם נשאלו על חתונה, אלא
שאליאב חיכה לרגע המתאים ובימים האחרונים כרע ברך
והציע לבר נישואים!
המשפחה והחברים לא יכולים כבר לחכות.



הם החלו בהכנות לחתונה בשעות האחרונות הם הגיעו להשקה נוספת
ונשאלו על ידי כתב מאקו סלבס כמה שאלות מסקרנות.
בר נשאלה אם האמינה באח הגדול שזה יגמר ככה? ענתה: "אני בתוך הלב
שלי ידעתי מי זה אליאב, ידעתי שאני יוצאת לאליאב כזה. אני אומרת את
זה כל הזמן לאליאב ידעתי שהוא לא מהחומר המתאים לריאליטי כי
זה לא תמיד החומר הכי משובח והוא משובח."
על ההצעה עצמה אמר אליאב: "האמת זה היה תכנון תכנון, אבל הרגע 
עצמו בסוף קרה בהכי ספונטניות שיש."
כאשר נשאלה בר אם היא ידעה שהוא מתכנן להציע? ענתה: "ידעתי 
שזה הולך לבוא, כן הייתה לי תחושה שזה יקרה בדובאי, אבל חיכיתי 
וחיכיתי וחיכיתי ועוד יום ועוד יום, ואין עליו כלום,"
במהלך הראיון בר ואליאב נשאלו אם הם מתכוונים להזמין
את טליה ושחף וככה בר ענתה!
חברים או פחות?!
.



"לא, כי אנחנו לא
חברים, ובחתונה
שלי יהיו חברים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...