יום חמישי, 28 בספטמבר 2023

מגשים את החלום! יענקי מהאח הגדול מתגייס לצבא!

יענקי שנכנס העונה לבית האח הגדול על תקן הדייר
החרדי הצליח להפתיע את כולם שבישר בשעות האחרונות
שהוא בדרך להתגייס לצבא ואפילו שיתף במספא
פרטים לקראת השירות שהוא הולך לעלות!
יענקי מפתיע את כולם!




לאורך כל העונה יענקי שיתף ודיבר על הרצון לשרת בצה"ל,
למרות היותו חרדי יענקי החליט לא לוותר על השירות, בהפקה
אהבו את הרעיון ואפילו עשו ליענקי משימה שהוא לובש
את המדים של צה"ל, יענקי התרגש ולקח ברצינות את המשימה,
בהמשך גם יענקי קיבל דמות קטנה משלו כאשר הוא לבוש 
במדי צה"ל.

גם אחרי שיענקי יצא מהבית ונשאל על כך,הוא לא היסס וענה שהוא
רוצה להתגייס, ואכן נראה שזה הולך לקרות בקרוב מאוד,
יענקי שיתף בשעות האחרונות: "אחד החלומות שבעזרת השם הולך להתגשם, 
בקרוב!", כתב גולדהבר על רקע תמונה שלו ממלא טפסי מיון לצה"ל,
יענקי הוצף בשאלות והוא החליט לדברעל הנושא ואמר: "הרבה שואלים 
אותי מה עם הצבא אחרי שהעליתי את המיונים שאני עושה עכשיו. 
בעזרת השם אני הולך להתגייס בקרוב".
עוד הוסיף: "אני הולך לעשות בעזרת השם שירות משמעותי, כמו כולם. 
ויהיה טוב. אני באמת שמח ומאושר שאני מצליח להגשים את החלום הגדול הזה".
האם נראה בקרוב את יענקי בקרבי? 
או שדווקא בתפקיד קרוב לבית?!
כל הפרטים המפתיעים על הגיוס של יענקי!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...