יום שלישי, 19 בספטמבר 2023

לא מתאושש?! ליאל קוצ'רי מהאח הגדול חושף במפתיע: "אני נגעל ועצוב לי"

ליאל קוצ'רי שנכנס בכניסה השנייה של בית
האח הגדול,הפך במהירות לאחד מהדיירים המשפיעים
בתוך הבית, הוא הצליח לסלול את דרכו לגמר אחרי
שהיה מעורב מה שקורה בתוך הבית,ליאל הספיק להתחבר
לדיירים לריב איתם וגם להשלים!




הוא אמנם במקום האחרון בגמר העונה אבל בהחלט היה דייר 
שהשפיע מאוד על הנעשה בתוך הבית, הוא התחבר לסתיו קצין,
ובהמשך הם רבו בלי הפסקה מה שהוביל לנתק,לקראת
סוף העונה הם התחברו מחדש והפכו לחברים טובים.
סתיו שיצאה מהבית קראה והבינה שליאל התחבר אליה 
מבחינה אסטרטגית ולא אהבה את זה.

במשדר סיום העונה סתיו וליאל שוב רבו ונראה שהם בנתק
סופית, מי שגם לא אהבו את הזיגזג של ליאל היו הצופים
ותומכי סתיו, לא רק הם פחות התחברו לליאל והיו תומכים של
דיירים אחרי שגם עקצו אותו במהלך העונה ובסיומה.
ליאל החליט להגיב ואמר: "אני מקבל המון הודעות מגעילות,
אבל מגעילות בקטע שעדיף שלא אשתף אותן".
עוד הוסיף: "כל התגובות בפוסטים שאני מעלה, כל הקללות, 
וכל האיחולים, הן מנשים שהן בגיל של אמא שלי, סבתות. אני 
לא מאמין אפילו, לא מצליח לתפוס".
ליאל זעם והמשיך: "כל היפים והיפות שלא הפסיקו לקרוא לי 
ביריון כשהייתי בבית, תעשו שנייה בדק בית עם עצמכם ותקראו 
שוב את מה שאתם מאחלים לי ורושמים עליי בפוסטים. 
אל תתפלאו שזה הנוער בחוץ".
עברו את הגבול?! מה ליאל מתכנן לעשות?!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...