יום שלישי, 12 בספטמבר 2023

הדרמה הרפואית של דיירת האח הגדול במשדר הגמר: "הגעתי למיון!" נחשף רק עכשיו!

בזמן שדיירי האח הגדול עוד מתאוששים מהעונה שעברו,
מתברר שהתרחשה דרמה גדולה במשדר גמר האח
הגדול, אחת הדיירות נזקקה לטיפול רפואי, עכשיו
ימים ספורים אחרי הגמר היא משתפת במה שקרה!
לא תאמינו במי מדובר?!




זה היה ערב חגיגי במיוחד,חמישיית הגמר חיכתה לרגע הזה,
וגם הצופים ומודחי העונה שהגיעו למשדר הגמר כאשר הם 
מאופרים ונהנים מכל התהילה סביבם!
במהלך הגמר נרשמה הפתעה ענקית שיובל מעתוק ניצחה את
סתיו,לצד השמחה הגדולה שהייתה באולפן וגם מסביב!

מסתבר שאף אחד לא ידע על כך אבל התרחשה דרמה של ממש,
היא החליטה לחשוף זאת ושיתפה את כתבת ישראל היום:
"במהלך אירוע הגמר התחלתי להרגיש שמשהו שורף לי בעיניים.
בלילה כשחזרנו למלון כבר לא יכולתי לסבול את זה יותר ולא ראיתי 
כלום ופוניתי למיון."
היא המשיכה לשתף בדרמה: "היום אני כבר מרגישה קצת יותר טוב, 
אבל אני חייבת לשמור על העיניים כי מסתבר שיש לי כוויה."
מתברר שאותה דיירת שהוזמנה להגיע לצילומים "חוזרים הביתה"
פרק אחרון בהחלט של האח הגדול,לא יכלה להתייצב 
בגלל מצבה הרפואי!
מי דיירת האח הגדול שפונתה למיון בלילה של הגמר?!
.:



מדובר בלרה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא נגמר! סתיו קצין נגדה הזכייה של יובל מעתוק: "הייתי מפסידה גם לעציץ!" מעתוק תוקפת!

עוד רגע והעונה החדשה של האח הגדול יוצאת לדרך ונראה שהרוחות לא נרגעות בין הדיירים מהעונה הקודמת, סתיו קצין שלא ניצחה בגמר עדיין לא השלימה עם ...