יום שלישי, 5 בספטמבר 2023

הלם! שי חזרה לבית האח הגדול! ושלחה מסר עוקצני לספיר אחותו של שניר!

שי לי עוד לא התאוששה מההדחה שלה מבית
האח הגדול וימים ספורים אחרי שיצאה היא הספיקה
לחזור הפעם כמו שהבטיחה כדי לצעוק ולחזק את בן
זוגה שניר שהיה בהלם ששמע אותה מהחצר!
שניר היה נרגש אלא שבהמשך היא גם החליטה לעקוץ את אחותו!




לא ברור איך הסאגה הזאת תסתיים אבל עוד לפני ששניר יצא מהבית,
נראה שהעימות בין שי לספיר מעבר לפינה ולא בטוח שהעניינים
יסתדרו בקרוב!
הכל עוד החל באח הגדול כאשר ספיר ושי לא היו קרובות במיוחד,
לאחר מכן אחרי ההדחה של ספיר היא עקצה את שי שהיא לא רואה
אותה ואת שניר בזוגיות וטענה ששניר נותן מעצמו יותר בקשר!

שי נפגעה מהדברים אבל ניסתה בכל זאת לזרום עם הסיטואציה,
אחרי שהודחה מהבית היא כאמור החליטה להתייצב שוב בבית
האח הגדול הפעם בגבעת הצעקות וחיזקה את שניר ששמע אותה
היטב: "שניר, אני אוהבת אותך, אני מחכה לך".
שניר ששמע את המסר של שי לי בבית כתב על הספה: "מתגעגע 
ללב שלך יפה שלי, החיוך שלך זה הכוח שלי".
אלא שזה לא נגמר כאן,כאשר שי שיתפה את התיעוד שלה צועקת
לעבר שניר היא הוסיפה בהומור לינק קישור למשחה נגד כוויות 
לכל מי ששורף לו.
ספיר נפגעה? איך הגיבה לעקיצה מצד שי?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...