יום רביעי, 13 בספטמבר 2023

דרמה ענקית! סתיו ויובל בפיצוץ בתוך בית האח הגדול: "הפרס שלי! אני עשיתי את כל העונה!"

העונה של האח הגדול אמנם נגמרה אבל
הסערה סביב הגמר ממשיכה סביב הדיירים,
סתיו קצין שהסתפקה במקום השני,לא הבינה
עד כמה אהבה אליה גדולה רק שיצאה מהבית התחילה
להבין מכולם שלפי כל הסקרים הייתה צריכה לנצח!




חלק מהדיירים שהיו העונה באח הגדול,הוזמנו לפרק מיוחד
שבו הם מסכמים את מה שקרה בבית האח הגדול!
אלא שכבר בכניסה של הדיירים החלו הריבים על מה 
שקרה,סתיו החליטה להטיח בדיירים וביובל מעתוק
את כל מה שהיא חושבת!

סתיו אמרה בגלוי: "הפרס שהיה אמור להיות.. סתיו קצין".
ורמזה מה היא  חושבת בהמשך אמרה: "אני זאת שעשיתי את
העונה", שניר מיד קפץ והתעצבן ובהמשך התברר שהוא טען
שכמו שסתיו עשתה את העונה גם הוא ושי ועוד דיירים עשו
את העונה, סתיו נראתה עצבנית במהלך השהות בתוך הבית.
יובל שתחיל שמרה על שקט שמעה את הדברים שסתיו
אמרה ובסוף החליטה להתעצבן ולהגיד את כל מה שהיא 
חושבת: "אולי הגיע הזמן שגם אני אגיד את מה שאני חושבת!"
הפיצוץ הגדול בין מעתוק לסתיו קצין!
וההתערבות של הדיירים !!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...