יום ראשון, 3 בספטמבר 2023

לאן נעלמה ספיר בורגיל מהאח הגדול?! "עוברת תקופה לא קלה!"

ספיר בורגיל הייתה מועמדת לפי הצופים להגיע
לגמר אלא שבהדחה ראש בראש מול עדן שבירו
היא הודחה! אחרי שיצאה מהבית ספיר התראיינה
במספר מקומות ודיבה על הגעגועים לאחיה שניר ולאברהם!
בהמשך היא אפילו נכנסה לבית האח הגדול ופגשה אותם!




אחרי שהיה נראה שהייתה של ספיר מהבית עושה לה טוב,
מתברר שזה לא בדיוק המצב, אחרי המקרה עם שי חי כאשר 
היא שפכה עליו כוס מים,היא קיבלה המון תגובות קשות 
נגד התנהגותה, בסופו של דבר היא החליטה לקחת צעד אחורה
ולא לעלות שום דבר ברשתות החברתיות מספר ימים.

למרות בקשות לתגובה לגבי מה שקרה וגם גבי מה שקורה
בתוך בית האח הגדול,ספיר החליטה לא להתייחס עד לפני
כמה שעות ספיר החליטה לשתף בימים הלא פשוטים שהיא עוברת:
"שאלתם אותי לאן נעלמתי ומה קורה איתי, היה לי סופ"ש לא פשוט, 
כנראה שכל המתח של כל החוויה הזאת התנקז לאיזה סופ"ש 
אחד, הייתי צריכה קצת להתנתק."
עוד שיתפה: "אני מאוד מתגעגעת לאחי ולאברהם ולליאל מעתוק 
ויענקי כולם שם חברים שלי בבית שהיינו יחד תקופה מאוד 
ארוכה כמו משפחה".
ספיר המשיכה והדהימה את כולם ששיתפה: "חשוב לי שתדעו 
שאני עוברת תקופה לא קלה".
מה בדיוק עובר על ספיר בימים האחרונים?!
מחליטה לחשוף הכל!
.:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...