יום שני, 11 בספטמבר 2023

הלם! בשידור חי! סתיו ויובל מעתוק בחזית: "אני עשיתי את העונה! הייתי צריכה לנצח!"

כזה דבר עוד לא קרה, עימות מפתיע בין 2
הדיירות האחרונות שישבו על הספה בגמר האח
הגדול,סתיו קצין ויובל מעתוק, שתיהן הוזמנו
לראיון בדו"ח היומי ושתיהן התראיינו במקביל,
וזה לא נגמר בטוב!




כבר בשעות הלילה סתיו הבינה שיש לה צבא גדול של
מצביעים, לפי כל הערכות והסקרים היא הייתה צריכה
לנצח והיא הבינה זאת,במהלך הראיונות שלה היא הזכירה
זאת אבל מה קרה שלידה ישבה יובל מעתוק, במהלך
ראיון בדוח היומי!

סתיו טענה בראיון: “כאשר הגענו לסוף והצטברו עוד הצבעות 
ועוד הצבעות, אז כל הקהל של כל המודחים שלא אהבו אותי
החליטו שעכשיו נצביע ליובל, לא משנה אם אוהבים אותה או לא
אוהבים אותה."
יובל הגיבה לסתיו ואמרה: “אני חושבת שגם לי יש את הצבא הזה, סבבה?”,
בהמשך יובל כבר החלה להתעצבן ואמרה: “מבחינתי שאת אומרת 
‘אני עשיתי את העונה, אני הבאתי את הרייטינג’ את כאילו כועסת עלי שזכיתי!”.
סתיו ענתה לה: :“לא כועסת עלייך בכלל, מאוכזבת שהם 
לא באמת 100 אחוז שמחו. אני מבינה שאוהבים אותך".
מעתוב ענתה: “אז את אומרת למה מעתוק זכתה” .
סתיו ענתה חזרה: “לא חיים שלי, תהני עם הכסף כפרה על 
העיניים והזכייה שלך. אבל בינינו יפה שלי, בואי, בואי, 
עובדות מדברות בעד עצמן, אני עשיתי את העונה.”
הלם! העימות גרם לסערת ענק!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...