יום ראשון, 10 בספטמבר 2023

כועסת על ההפקה?! מי המודחת מהאח הגדול שהחליטה לא להגיע לגמר הערב?!

דיירת האח הגדול מהעונה החליטה לא להתייצב
לגמר הגדול של העונה, הדיירת הבולטת שבהתחלה
כולם חשבו שתגיע רחוק העונה הודחה במפתיע,
מאז היא לקחה צעד אחורה במה שקשור לאח הגדול
ואפילו שלחה עקיצה להפקה.




מודחי העונה הגיעו כבר לאולפני האח הגדול בנווה אילן,
הם החלו להתארגן ולהתאפר לקראת הגמר הגדול!
למרות שהיה נראה שכולם יגיעו לגמר מתברר שבשעות
האחרונות הודיעה דיירת האח הגדול שלא תתייצב לגמר
מה שהצליח להפתיע לא מעט אנשים!

רק לאחרונה היא עקצה את ההפקה: ״ההפקה שולטת ביד רמה 
בכל תוכן שאתם הצופים צורכים, ואני רק דג קטן באוקיינוס 
שנשלט על ידי הרייטינג״
כרגע ידוע רק על דיירת אחת שלא תתייצב, היא החליטה
להוציא הודעה רשמית ועדכנה שהיא לא מתכוונת
להגיע לגמר: ״אז באופן סופי אני לא מגיעה לגמר היום. מאחלת 
הצלחה לכולם״, והוסיפה לאחר מכן מי הייתה רוצה שתנצח:  ״והפייבוריטית 
שלי זאת ללא ספק יובל מעתוק. אני הצבעתי לה, תצביעו לה גם״.
מי זאת דיירת האח הגדול שלא תגיע הערב לגמר?!
הצליחה להפתיע את כולם!
.



מדובר בגל קספרס

תגובה 1:

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...