יום שני, 7 באוגוסט 2023

עברה את הגבול?! שי עופרי בפליטת פה על סתיו קצין: "הייתי יור*ה בך!" בהפקה יענישו?!

במהלך ויכוח בין שי לי עופרי לבין סתיו קצין,
שי לי התבטאה בצורה שגרמה לסערה גדולה 
מחוץ לבית האח הגדול,עשרות תלונות התקבלו 
בהפקת האח הגדול.
האם ההפקה מתכוונת להעניש את שי לי?!





במהלך שיחה בין סתיו קצין ושי לי עופרי על שירות 
צבאי,הן הגיעו מהר לצעקות וזה נגמר בהתבטאות
שגרמה לסערה גדולה ברשת!
אחרי שקצין שאלה את שי עופרי איפה היא שירתה בזמן הצבא,
ענתה שי: "הייתי מפקדת". 



לאחר מכן הוסיפה "הייתי יור*ה בך", בזמן שסתיו דווקא ניסתה 
להמשיך בשיחה. שי לי לא הפסיקה לחזור על עצמה מספר פעמים 
שהייתה יור*ה בה אם הן היו יחד בצבא.
שי, שלא הסתפקה בלאיים על סתיו צחקה על התפקיד שעשתה: 
"לעשות שניים קפה שניים זה... זה תפקיד של.."
הויכוח בניהן שהיה חצי בצחוק חצי אמת, עורר הרבה תגובות
ברחבי הרשת,צופים רבים פנו להפקה בדרישה להעניש את שי לי
ויש כאלה שדרשו להוציא אותה מהבית אחרי שכביכול איימה
על סתיו בתוך הבית.
בהפקה כאמור קיבלו עשרות תלונות!
האם הם מתכוונים להעניש את שי לי?!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...