יום רביעי, 9 באוגוסט 2023

הלם! ככה הגיבה רוסלנה רודינה לקאמבק של אייל גולן ודניאל גרינברג! מפרגנת או פחות?!

רוסלנה רודינה ששומרת על יחסים טובים 
עם האקס אייל גולן, התראיינה והפתיעה בתשובה 
שלה מה היא חושבת על הקאמבק בין אייל 
גולן לדניאל גרינברג!
מפרגנת להם או שפחות?!




היחסים של אייל גולן ואייל גולן ידעו ימים טובים וגם פחות,
אבל דווקא אחרי שהתגרש מדניאל, הם החלו להתקרב מאוד,
המתח בין רוסלנה ודניאל גם ירד אחרי שהתגרשה מאייל גולן,
לאחרונה דניאל ואייל החלו להתקרב והעלו הילוך שטסו
יחד לחופשה עם חברים ובימים האחרונים גם טסו עם הילדים
לחופשה,עד כה הם לא הכריזו באופן רשמי לקאמבק.

רוסלנה רודינה הצטלמה לצילומי קמפיין למותג האופנה העולמי "אליזבטה פרנקי",
היא התייצבה מול המצלמה של מעריב רכילות וענתה על כל
השאלות כולל אחת קשה במיוחד!
רוסלנה נשאלה איך היא מצליחה לענות כל הזמן באיפוק כאשר היא
נשאלת על אייל גולן? היא ענתה: "זה לעוס ממזמן, אמרתי את זה כל 
כך הרבה פעמים, אבל אני רואה שלא מניחים לי עם הנושא הזה, אז 
אני לוקחת את זה בצ'יל."
בהמשך רוסלנה נשאלה מה אייל גולן ודניאל יכולים לעשות שונה בקאמבק
שלהם ( בעבר רוסלנה ואייל חזרו בקאמבק ונפרדו!",היא ענתה: "זה קאמבק 
שצלח כי יאן נולד. אבל אני האחרונה שיכולה לתת עצות כי אני לא יודעת 
מה קורה ביניהם".
איך דניאל הגיבה שנשאלה מה היא חושבת על 
הקאמבק בין דניאל ואייל גולן?!
החליטה לפרגן או פחות?
.ה:



"זה שלהם! אני בקשר
עם אייל ולא עם דניאל!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...