יום שלישי, 29 באוגוסט 2023

הלם! זאת התוכנית של שי ושניר ליום שאחרי האח הגדול!!

שי ושניר דיירי העונה באח הגדול, החלו בקשר
זוגי בתוך הבית, הקשר שלהם לא החזיק הרבה זמן
והם החליטו להיפרד,אלא שמאז הם חזרו להיות ביחד
שוב ונפרדו,וכרגע הם החליטו לתת ניסיון נוסף
לזוגיות בתוך הבית!




הם מרגישים שהם עברו הרבה בתוך הבית שהם כן בנויים
לנסות את הקשר שלהם גם בחוץ, משעות האחרונות הם
ערכו שיחה רצינית דווקא ליום של אחרי האח הגדול וחושבים
כבר על צעדים משותפים ביחד, שניר ושי בנו תוכנית ליום
של אחרי והפתיעו את כולם!

שניר שיתף בפני שי עד כמה הוא רוצה אותה והצהיר בפניה:
"אני רוצה לישון איתך בלילה, אני רוצה לקום איתך בבוקר."
שי כן רוצה לתת הזדמנות לקשר שלהם בחוץ ואמרה: "אז אנחנו 
נצא מפה, אני קצת, אתה יודע, אתה תכיר את שלי, אני אכיר את שלך."
מתברר שיש לשניר ושי תוכנית של ממש אחרי האח הגדול
והם לא מתכוונים לבזבז זמן בקשר בניהם ועל התחלה 
רוצים לעלות הילוך!
שי ושניר בצעד מפתיע שהם מתכננים  ליום שאחרי
האח הגדול! אתם תהיו מופתעים!
זה מה שהם מתכננים!
.:



שי ושניר מתכננים 
לגור ביחד!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...