יום שני, 28 באוגוסט 2023

יודעת יותר מכולם?! עדן שבירו חושפת מי יהיה המודח הבא באח הגדול?!

עדן שבירו שהודחה מבית האח הגדול לפני
מספר ימים עוד לא חזרה לשגרה הקודמת שלה,
וביממה האחרונה הספיקה להתראיין בכל
תוכניות רשת וגם בתוכנית של דיאן שוורץ וסיכמה
את השהות שלה בתוך האח הגדול!




שבירו יצאה במקום השמיני והמכובד מאוד בבית האח הגדול
והצליחה להפתיע לא מעט אנשים,עדן הצליח רק לאחרונה לגבור
בהדחה את ספיר שהודחה לפניה, מה שנתן לה תחושה גדולה
של הצלחה ורצון להגיע רחוק מאוד, אלא שבהעמדה להדחה האחרונה
זה לא הספיר לה והיא הודחה שבועיים לפני הגמר הגדול.

נראה שלמרות ההדחה עדן יצאה מחויכת אחרי והבינה היטב
שזה חלק מהמשחק, בראיון אחרי שהודחה אמרה בין היתר: 
"אני קצת מופתעת, אבל יצאתי עם חיוך. טירוף של חוויה.
הכי התחברתי ליובל ושי, הכי פחות התחברתי לסתיו. אני הכי
אתגעגע לימי שישי בבית. אני רוצה ללכת לים."
עדן חושפת עם מי היא לא תשמור על קשר: "אני רוצה להאמין שלא
יהיה מישהו שאני לא אצור איתו קשר אחרי סיום העונה, אבל
לשמור קשר אני חושבת שבסוף לא אשמור על קשר עם סתיו."
כאשר נשאלה מי היא רוצה שיהיה הזוכה ענתה: "אני חושבת
ששי תזכה, רוצה ששי או מעתוק יזכו. "
האם היא יודעת יותר מכולם גם מי יהיה המודח הבאה?!
בהדחה הבאה כולם עומדים להדחה!
לא תאמינו לפי עדן מי יהיה המודח הבא?!
.



לדעתה ליאל!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...