יום שלישי, 15 באוגוסט 2023

אורי כהן חושף מה קורה מאחורי הקלעים באח הגדול: ”קרו דברים מאוד חמורים בבית”

אורי כהן שהודח לפני ימים בודדים מבית
האח הגדול ישר לזרועות בת זוגתו שחיכתה לו
מבחוץ לבית ניקול, אורי כבר הספיקר להגיע 
ראיונות ולהגיד את מה שעבר בתוך הבית!
מה חשף אורי שקרה בתוך הבית?!





אורי כהן נשאל בתוכנית של רשת למה לא יצא מהבית
אחרי שניקול הודחה? אורי ענה: "הרבה שנים היה
רצון להכניס אותי לאח הגדול ולא התעניינתי
מסיבותיי בפרסום וכזה. ופה היה באמת איזה
טריגר שמשך אותי פנימה.”



ככל שהתקדם הראיון הוא החליט לחשוף מה באמת
קרה בבית האח הגדול ולא הכל שודר: “היו המון רגעים
שבהם ראיתי דברים שלא יכולתי לשאת.”
הוא הוסיף: אני סוג של עומד על העקרונות שלי, נלחם בדברים 
צורה שלי, מסרב לשתף פעולה עם דברים שנראו לי חמורים 
מאוד.. אז הבנתי שאני הולך להיות לבד.”
עוד טען: "עקרונות שלי והערכים שלי לא עומדים בקנה 
אחד עם הלך הרוח בבית."
בהמשך החליט אורי וטען: ”קרו דברים מאוד חמורים בבית”.
מה הדברים החמורים שקרו בבית האח הגדול?!
הלם!! אורי כהן חושף הכל!
צ.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...