יום רביעי, 30 באוגוסט 2023

הלם! המשפחה של שי לי זועמים על הביקורת נגדה: "מאחלים לה למות, לא להיות הורה, מחלות"

שי לי שקרובה מאוד מגמר האח הגדול, נמצאת
כבר סגורה בתוך בית האח הגדול כבר שלושה חודשים
ולא יודעת שכולם מדברים עליה.
אלא שבימים האחרונים החלו לעלות תגובות קשות מאוד
נגדה ברשתות החברתיות!




המריבות בין שי לי עופרי לבין סתיו קצין עולות שלב ולא רק
בתוך בית האח הגדול אלא גם בחוץ, בימים האחרונים בעקבות
המריבות בתוך הבית גם בחוץ העמוד של שי לי סופג לא מעט תגובות
נגדה,עכשיו שחף חברתה שהיא מתפעלת את העמוד של שי לי וגם
הנציגה של המשפחה בעמוד מגיבה לסערה.

היא החליטה לכתוב: ״זה לא קל לשמוע שלא אוהבים אדם שיקר לך, 
אבל יש הבדל בין לא לאהוב, לבין לאחל לאותו אדם או לא להיות הורה, 
או מחלות כאלה ואחרות״. 
בהמשך הוסיפה: ״אני מקפידה בעמוד שלה לחסום כל אדם שחוצה את הגבול כי 
יש מספיק רוע ברשתות ואני לא מוכנה שגם בעמוד הפרטי שלה יהיה. "
עוד כתבה: "אני כל הזמן אומרת לאמא שלה, שזה יחלוף ברגע שהיא תצא משם, 
כי אנשים ביריונים רק מאחורי מקלדת״ .
לגבי הטענות שההתנהגות של שי לי השתנתה לאחרונה חברתה של
שי לי שמכירה אותה היטב טוענת: ״ההתנהגות של שי לי לא השתנתה, 
היא היחידה שהולכת עם האמת שלה מהתחלה ועד הסוף."
איך הגיבו בעמוד התומכים של סתיו בהאשמות כלפיה?!
זה רק מסתבך!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...