יום ראשון, 6 באוגוסט 2023

בטוחים שאתם יודעים! זאת הדיירת שמקבלת הערב מפגש משפחתי וחסינות! שי לי או יובל מעתוק?

הערב צפויה להיות דרמה של ממש באח הגדול,
הפרק צפוי להתחיל בתוצאות ההצבעות של הצופים במהלך
היום כאשר או שי לי או יובל מעתוק,אחת מהן תקבל חסינות
בהדחה ופגישה עם המשפחה, אחד הדיירים יבחר אם הוא
מוכן לזה (רוב הסיכויים שזה כמובן יקרה!).




שי לי ויובל מעתוק שתיהן מאוד מחכות ומצפתות להיפגש עם המשפחה,
בזמן שרוב הדיירים כבר קיבלו מפגש הן עדיין לא והציפהה לכך
היא גדולה מאוד!
שתיהן כמובן לא יודעות מכך כרגע אבל ישנה הצבעה לגבי מי מהן
תזכה למפגש משפחתי.

בזמן המפגש ההצבעות יפתחו שוב וכל הדיירים יעמדו להדחה חוץ 
מיובל או שי לי שאחת מהן תקבל גם חסינות!
הדרמה הולכת להיות גדולה, האולפן יהיה מלא בצופים והכל
כמובן יכול לקרות!
אז מי תקבל חסינות ומפגש משפחתי יובל מעתוק או שי לי?!
אתם בטוחים שאתם יודעים?!
התוצאות הולכות להפתיע אתכם!
זאת הדיירת שתקבל הערב מפגש עם המשפחה וחסינות!
הפתעה!!!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...