יום שלישי, 22 באוגוסט 2023

הלם! מודח העונה באח הגדול חושף: "סתיו הביאה אותי למצב להפעלת נוהל עזיבה!" במי מדובר?!

הסערה סביב פורשי האח הגדול העונה ומה
שהוביל אותם לעזיבה גורמת לסערה גדולה!
בשעות האחרונות פורסם ב ynet שהדיווחים על כך
שהפורשים העונה עזבו בגלל געגועים ומיצוי לא היה מדויק,
ולפי הדיווח הדיירים עזבו בגלל האווירה בתוך הבית ורמיזה לסתיו!




בהפקת האח הגדול התנערו מהדיווחים וטענו שזה חלק מהמשחק,
והקהל בבית הם אלה שבוחרים מי הדיירים שישארו,
אלא שעכשיו דייר שהודח העונה (ולא פרש) חושף במפתיע 
מה שבהפקה לא ממש יאהבו, מתברר שגם הוא החליט להפעיל
נוהל עזיבה שבסוף לא השתמש בה.

העונה שמענו הרבה על הפעלת נהלי עזיבה שהפעילו דיירי 
האח הגדול,חלקם מימשו את האיום וחלקם החליו להישאר בבית.
בשעות האחרונות חשף דייר האח הגדול שכבר הודח בפני העוקבים
שלו: "על אף הכבוד והחמלה שלי כלפיה, היא בחרה לעשות לי
מעשים חמורים! להשתמש במילים קשות כלפיי."
עוד הוסיף: "בשלב מסוים אף הביאו אותי להפעיל נוהל  הזיבה,
כי זה פשוט עבר כל גבול".
בהמשך הוסיף אותו מודח: "ארחיב בהמשך ובזמן שלי על כל
מה שלא ראיתם."
העוקבים היו בהלם מהחשיפה של דייר האח 
הגדול שכאמור גם נחשף!
מי אותו דייר שהפעיל נוהל עזיבה בגלל סתיו?!
.:



מדובר באורי כהן!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...