יום שישי, 25 באוגוסט 2023

ספיר פותחת הכל על סתיו בראיון: "היינו משרתים שלה! מרחמת עליה!" מה היא חושבת על אברהם היום?

ספיר בורגיל שהודחה בהדחה האחרונה
בבית האח הגדול,השאירה את כולם בהלם,
התומכים של סתיו גרמו להדחתה והשאירו
את הצופים והדיירים בהלם!
עכשיו בראיון לישראל היום היא חושפת את כל מה שקרה!




דיירת האח הגדול ספיר משתפת בראיון בכל מה שקרה
בתוך הבית,היא משתפת: "אני מודה שברגע שיצאתי מהבית לא
באמת הבנתי מה גודל הדבר ומה הולך בחוץ".
ספיר שפירגנה לסתיו: "ליהוק גאוני", לא אהבה לראות
שהיא לא באמת היא אלה בעיקר משחקת.



ספיר טענה על סתיו: "היינו משרתים בממלכה שלה, ולא אהבתי את זה.
אם כבר אני משרתת לפחות תעריכי. והיא לא העריכה".
על צורת המשחק של סתיו אמרה: "היא למדה את התוכנית והגיעה
מוכנה, וזה היה על חשבוננו."
על התומכים של סתיו אמרה: "הבנתי שהם גרמו להדחה שלי, 
אבל זה חלק מהמשחק. אני יודעת להפסיד בכבוד".
כאשר נשאלה אם היא חושבת שהמריבות שלה אם הדיירים
רק קידמו אותה? ענתה: "כן, ואמרתי כמה פעמים לדיירים בבית 
שהמלחמות שלנו איתה יביאו לה את הניצחון."
ספיר יצאה מאוהבת מבית האח הגדול באברהם: " אני יודעת שהוא אוהב 
אותי ואני אוהבת אותו ומחזיקה לזה אצבעות. אני מחכה 
לו ויודעת שנעבור קשיים, אבל אהבה מנצחת הכל".
אבל האם משהו השתנה אחרי שראתה את אותם קטעים שטענו
שהיה "אלים" כלפיה!
מה באמת ספיר חושבת על אברהם?!
והאם באמת היא מתכוונת להתחתן איתו?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...