יום ראשון, 20 באוגוסט 2023

הלם! אורי כהן בעקיצה להפקת האח הגדול: "לא ראיתם כלום!" איך הגיבה ניקול בת זוגתו?!

אורי כהן שנכנס לבית האח הגדול באמצע
העונה במהלך משימה, כאשר ניקול בת זוגתו
הודחה כביכול,עברה לחדר צדדי וחזרה למחרת
להתאחד עם אורי, בהמשך ניקול הודחה ולאחר מכן
גם אורי הודח בהדחה המשולשת!




הזוגיות בין ניקול ואורי ממשיכה להיות חזקה והם מבלים
המון ביחד, לצד השלמת הפערים בניהם, אורי גם הצליח
להשלים את הפרקים וכמובן הוא וניקול ממשיכים לעקוב
אחרי העונה הנוכחית.
לפי דבריו של אורי הוא לא ממש מרוצה מהתוצאה.

אורי כתב בין היתר: "תהיה מי שאתה - זה מספיק, והנה אני בתוך 
בית האח וכשאני אומר אני, למילה 'אני', יש משמעות ענקית בתוך מקום שכזה."
עוד הוסיף וטען: "ניסיתי להראות שמעט מן האור דוחה הרבה מן
החושך והיה חושך, והיה גם אור, חבל שראיתם רק מעט ממנו.
כשיצאתי הבנתי שלא ראיתם כלום ממי שאני באמת והדברים שקרו בבית."
אורי שלא אהב את איך שהציגו אותו המשיך ואמר: נכנסתי בשביל אהבה 
ויצאתי עם אהבה כפולה, שלא דמיינתי שאפשר לקבל ואני עדיין 
לומד להכיל אותה."
הפוסט של אורי עורר סערה גדולה אצל צופי האח הגדול,
אורי לא הדייר הראשון שיצא מאוכזב מבית האח הגדול!
ואיך הגיבה לטענות של אורי? אהבה או פחות?
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

אמיתי לגמרי?! מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה קרחת! לא תזהו אותה!

מעיין אשכנזי מהאח הגדול עשתה מהפך מטורף כזה שלא ראינו כבר הרבה זמן! מעיין אשכנזי הסתפרה ולא מדובר בעוד תספורת רגילה, מעיין עשתה קרחת! כן אמי...