יום שישי, 18 באוגוסט 2023

הלם! נסרין נכנסת בסוף לבית האח הגדול?! ליאן יהיה מופתע!

במשדר לפני שבועיים שיתף ליאל בשיחה
בגעגועים שיש לו לנסרין ועל כמה היה רוצה
לראות אותה נכנסת לבית האח הגדול!
בשעות האחרונות דיווחנו על כך שצופים רבים פנו להפקה
וגם לנסרין כדי שתיכנס לבית האח הגדול!




בהפקת האח הגדול מבינים את העניין סביב הנתק בין ליאל
ונסרין קדרי והחליטו להרים את הכפפה ופנו לנסרין עצמה
ולנציגים שלה על מנת שתיכנס לבית האח הגדול!
כרגע זה אמור לקרות דרך משימה שתתקיים בהמשך אם
כי זה יכול להשתנות, האם נסרין הסכימה?!


במהלך שיחה בחצר באח הגדול,שיתף ליאל:: "זאת לא חברות רגילה.
אני מאחל לכל אחד חברות כמו שהייתה לי עם נסרין. כואב לי שזה
נגמר ככה. היא באמת הייתה אחותי".עוד שיתף ליאל: "כמה היא 
רצתה את זה בשבילי. היא כל הזמן הייתה אומרת לי
שאם אתה תהיה באח אני אפתיע אותך, אני אבוא לשיר לך שיר".
בהפקה כאמור הרימו את הכפפה ופנו לנסרין אלא שכאן יש כמה גרסאות,
כאשר אחת מהן מדברת על סירוב מוחלט של נסרין להיכנס ולהיפגש
עם ליאל בתוך הבית, גורם אחר מדווח על כך שנסרין הייתה כן
רוצה לעשות סולחה אבל לא בתוך בית האח הגדול ואילו גורם
נוסף שגם הוא מעורב לא פוסל מכלל אפשרות שנסרין
כן תיכנס לתוך הבית וכרגע הצדדים עדיין בדיונים!
התפנית בשעה האחרונה!
נסרין בדרך לבית האח הגדול?! האמת נחשפת!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...