יום ראשון, 13 באוגוסט 2023

אמיתי לגמרי! פליטת הפה של אורי נגר באח הגדול: "הייתי נשוי בעבר לגבר!"

אורי נגר מחליט לחשוף פרט שאף אחד לא
ידע על עברו, במהלך שיחה בחצר בבית האח הגדול,
אורי חושף בטעות או שלא שהיה בעבר נשוי לגבר,
הדיירים סביבו לא האמינו וחשבו בהתחלה שהוא עובד
עליהם, אורי החליט לחשוף את הכל!




כבר ראינו בעבר פליטות פה של דיירים בתוך בית האח הגדול,
בדרך כלל הדיירים בתוך הבית מאוד מחושבים, וחושבים פעמיים
לפני כל מה שהם אומרים,הדיירים מבינים שהכל מצולם!
בשיחה בחצר עם ליאל שניר ושיר, החליט נגר לחשוף 
את הסוד הכי גדול שלו.


אורי התחיל ואמר: "לקחתי את בעלי לירח דבש בסן פרנסיסקו.. 
בשביל האלבום, אז הטסתי אותו לסן פרנסיסקו”.
אורי המשיך לשתף: “הבאתי את ההורים שלי. אתה יודע
מה זה היה בשביל אבא שלי?” ליאל לא הצליח
להבין וחשב שמדובר בבדיחה ואמר:“מה לקחתי את בעלי?”
ואורי נגר ענה:“הייתי נשוי באמריקה לגבר” ליאל
היה בהלם: “מהה?? כאילו רק בשביל מסמכים לא מה?”.
הצופים היו בהלם מהחשיפה של אורי נגר שהחליט
לשתף על עצמו הכל!
מי הגבר שאיתו אורי נגר התחתן?
ולמה החליט לחשוף את זה דווקא עכשיו?
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...