יום שלישי, 8 באוגוסט 2023

סוער מחוץ לאח הגדול! חברתה של ספיר נגד אברהם: "הוא בריון ומזלזל בה!" איך הגיבו אצל אברהם?

בזמן שבתוך בית האח הגדול ספיר ואברהם עוברים
ימים מורכבים, יש ימים שהם ביחד צמודים בלי הפסקה
ויש ימים שהם מרוחקים ונראים בנתק.
אחרי שהכל התחיל טוב בניהם החלו גם המריבות בתוך
הבית, החברים לא מרוצים ממה שהם רואים!




קשה לשפוט את אברהם וספיר שנמצאים בתוך הבית סגורים
וכל הזמן נמצאים ביחד,גם אם רוצים לקחת מרחק מבנאדם 
זה לא ממש אפשרי לפחות לא בבית האח הגדול!
בין ספיר ואברהם יש אהבה גדולה אלא שהלחץ בתוך הבית
עושה את שלו!

מי שרואים היטב את מה שקורה בין אברהם וספיר הם התומכים
שלהם וכמובן החברים והמשפחה.
חברתה הטובה מאוד של ספיר החליטה להגיד את דעתה ולפי התגובות
מה שהרבה תומכים של ספיר חושבות על אברהם: "לא סוד שאני וספיר חברות 
מספיק שנים בשביל לדעת מי היא. חוותי איתה כל כך הרבה, לא תמיד הסכמנו 
על דברים, אבל תמיד אמרתי את מה שאני חושבת",
אחרי שלא מעט תומכים של ספיר שאלות אותה את דעתה על הזוגיות של אברהם 
וספיר,עכשיו היא אומרת במפורש: "אז הסטוריז שלי חדים מאוד, אני לא מסתירה
את חוסר האהבה שלי לבן אדם. הוא מבחינתי בריון, חי בסרט שהוא מלך," 
היא המשיכה: "הוא מזלזל בכל אדם ולא משנה מי עומד לו בדרך, ובמיוחד שהוא 
בוחר לזלזל בבת הזוג שלו. אבל הלב שלה? כל כך גדול ורחמן, 
וסביר להניח שמה שרואים מכאן לא רואים משם".
בעקבות התגובות הקשות גם הקרובים לאברהם החליטו לא לשתוק!
איך הגיבו בצד אברהם?! הסכסוך בין הצדדים נחשף!
.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

לא נגמר! סתיו קצין נגדה הזכייה של יובל מעתוק: "הייתי מפסידה גם לעציץ!" מעתוק תוקפת!

עוד רגע והעונה החדשה של האח הגדול יוצאת לדרך ונראה שהרוחות לא נרגעות בין הדיירים מהעונה הקודמת, סתיו קצין שלא ניצחה בגמר עדיין לא השלימה עם ...