יום שלישי, 29 באוגוסט 2023

באמצע הופעה מול אלפי אנשים: אייל גולן פירגן לאורי נגר ועקץ את סתיו קצין!

אייל גולן הופיע אמש בקיסריה ומי שהגיע
אורח להופעה אורי נגר, מי שעקב אחרינו בוודאי
יודע שאייל ואורי מכירים מהעבר, אורי נגר חבר
טוב של אח של דניאל גרינברג!
אורי התייצב בהופעה של אייל גולן שהגיב מול כולם!




במהלך ההופעה אייל גולן ראה את אורי נגר שישב בחלק
הקדמי של המופע, אייל החליט להרים לאורי נגר
שאחרי שאייל החל לדבר,אורי הופיע על המסך הענק
בקיסריה, אייל אמר: "נמצא כאן גם אורי נגר, לא יודע איך עזבת. 
תקשיב היית צריך לשבת להם פה, פה לשבת להם, איך 
עזבת תגיד לי, מה אתה רציני?".

נגר נראה מחויך אבל מובך מאוד מהסיטואציה, אייל גולן לא עצר
כאן ושלח מסר על מה הוא חושב על כניסה לאח הגדול שאמר: 
"האמת אני לא הייתי מחזיק יום, יום! כל הכבוד לך."
לקראת הסוף אייל גולן גם התייחס לסתיו קצין ואמר תחילה:
"בלי סתיו לא הייתי מחזיק יום, גם לא שעה - אני הולך. "
גולן העביר מסר ברור על סתיו ובהמשך גם 
החלי לשלוח עקיצה!!
מה חושב אייל גולן על סתיו קצין?!
הפתיעה את אורי נגר בהופעה!
.:



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הלם! רוסלנה בעקיצה לדניאל גרינברג: "אין לי שום קשר אליה! היא לא מחנכת אותו!"

רוסלנה רודינה שכבר המשיכה הלאה אחרי הפרידה מאייל גולן, הספיקה להתחתן עם איתי, נשאלת לא פעם על טיב הקשר עם דניאל גרינברג, אם היה נראה שה...